וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: שון ג'יימס החל להתאמן

28.1.2016 / 15:50

הסנטר (32, 2.08) ששיחק במשך שש שנים בישראל, מתוכן שלוש עונות בקבוצה מהשרון, שוחרר מאולימפיאקוס ושומר על כושר בקבוצתו לשעבר. בקבוצה מעריכים כי הסיכוי שיצטרף "קלוש"

one

סנטר מכבי תל אביב ובני השרון לשעבר שון ג'יימס החל להתאמן בימים האחרונים בבני הרצליה של מיקי גורקה. השחקן נחת בישראל לאחר ששוחרר מאולימפיאקוס, לשם הגיע רק בחודש שעבר, כשמטרת הביקור היא לערוך חופשה קצרה בזמן שהוא בוחן את האפשרויות שלו באירופה. בינתיים ביקש ג'יימס מהרצליה לשמור על כושר, וגורמים בקבוצה העריכו כי הסיכוי שיצטרף בסופו של דבר למועדון כ"קלושים ביותר".

שון ג'יימס, מילאנו. GettyImages
סיכוי קלוש שיצטרף. שון ג'יימס/GettyImages

ג'יימס (32, 2.08) שיחק בבני השרון במשך שלוש עונות, והגיע למכבי תל אביב בעונת 2011/12 כאחד השחקנים המבטיחים של הקבוצה. אחרי שרשם שנתיים טובות, פתח את העונה השלישית בצורה דומה אלא שאז סבל מפציעת גב שגמרה לו את העונה וסיימה את הדרך שלו בישראל. בעונה שעברה נשאר ביורוליג כשחתם בארמני מילאנו האיטלקית, אך למרות שהחזיק בחוזה לעונה נוספת, שוחרר. את העונה הנוכחית פתח בבילבאו מהליגה הראשונה בספרד, אך בדצמבר עבר לאולימפיאקוס שחיפשה חיזוק במקומו של פטריק יאנג, וצירפה את ג'יימס. כאמור, אחרי חודש וחצי בלבד, הוא שוחרר.

בהרצליה רשמו לאחרונה שלושה הפסדים רצופים - נגד מכבי ראשון לציון ברבע גמר גביע המדינה והפסדי חוץ למכבי חיפה ועירוני נהריה בליגה, שדרדרו את הקבוצה למקום השישי בטבלה. במועדון סובלים מפציעתו של מורן רוט שצפוי להעדר עוד כחודש לפחות בשל בעיה בקרסול, ובצוות המקצועי ובהנהלה בוחנים את השוק הישראלי באפשרות לצרף גארד ישראלי במקומו. אחד השחקנים שנחשב מועמד לחזק את הרצליה, אם ישוחרר מהפועל רמת גן/גבעתיים, ממנה הושעה לאחרונה לשלושה שבועות, הוא יועד בית יוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully