וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: וולטר שארפ חתם בקבוצה עד לסיום העונה

28.1.2016 / 14:00

הפורוורד-סנטר (29, 2.06) האמריקאי שהיה נחשב לפוטנציאל גדול והחל להראות את יכולתו רק בעונה שעברה, יצטרף לקבוצה של שרון אברהמי וצפוי לתפוס את מקומו של ג'ון וויליאמסון

one

הפועל תל אביב מתחזקת: הקבוצה החתימה היום (חמישי) את הפורוורד-סנטר האמריקאי וולטר שארפ עד לסיום העונה. השחקן צפוי לנחות בישראל כבר הלילה והוא צפוי להיות הזר החמישי בסגל של שרון אברהמי. בקבוצה שקלו מזה זמן רב לבצע שינויים בסגל, ובשבועות האחרונים עלתה האפשרות לצרף את שארפ, ולאחר מחשבה והתייעצות בין חברי ההנהלה הוחלט לצרפו. מי שצפוי להפגע מהסיטואציה הוא ג'ון וויליאמסון, שלא ישוחרר בשלב זה, אבל אין ספק שמועמד לשחרור עם הגעתו של שארפ. בקבוצה הדגישו כי בשלב זה השחקן לא מגיע על חשבון אף שחקן אחר, והוא מגיע להתרשמות, שאם יעבור אותה, ימשיך עד לסיום העונה.

וולטר שארפ שחקן הפועל תל אביב. AP
החיזוק הבא של האדומים? וולטר שארפ/AP

שארפ (29, 2.06) היה פרוספקט ענק בתיכונים ושיחק שנתיים במיסיסיפי סטייט לפני שעבר לאוניברסיטת בירמינגהאם שבאלבמה בה שיחק 12 משחקים לפני שנאלץ להפסיק לאחר שלא עמד בדרישות האקדמיות. שארפ נבחר במקום ה-32 בדראפט 2008 על ידי סיאטל, כשהזכויות עליו נשלחו אחרי זמן קצר לדטרויט, בה הספיק לשחק שמונה משחקים לפני שהתגלה עם בעיה רפואית שגורמת לו לישון יותר מדי, ולא סיים את העונה. בקיץ 2009 נשלח בטרייד לדנבר ולאחר מכן למילווקי אך שוחרר משם.

בשנתים הבאות שיחק שארפ בליגת הפיתוח, כשבמקביל הוא משחק בליגה הפיליפינית, כשהוא משוחרר לאחר שנתפס כשהוא ישן בתוך החניה שלו. הקריירה שלו קיבלה תפנית חיובית בפברואר 2015 כשחתם בליגה בונצואלה במדי קרוקודילס דה קראקס והיה לאחד השחקנים הטובים בקבוצה כשב-41 משחקים רשם 18.5 נקודות ו-6.9 ריבאונדים למשחק. לאחרונה שיחק בליגה הדומיניקנית במדי קבוצת דוסה.

הפועל תל אביב מדורגת כעת במקום התשיעי בטבלה, מרחק ניצחון אחד מהפועל אילת ומכבי אשדוד שמדורגות שמינית ושביעית בטבלה בהתאמה. ביום שני הקרוב תצא הקבוצה למשחק חוץ מעניין נגד מכבי קרית גת באשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully