וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד ניסתה לרכוש את מסי שלוש פעמים

ב"קאדנה קופה" מדווחים שהבלאנקוס ניסו לפתות כוכב ברצלונה ונפגשו עמו שלוש פעמים מאז 2011 אך נדחו. וגם: האם האלופה תיאלץ למכור את הכוכב בשל השדרוג העצום בחוזהו בעונה הבאה? צפו ברונאלדו נוהג כמו מטורף ביציאה מהאימון כדי לעקוף את חסה

תתארו לכם את ליאונל מסי לובש את המדים הלבנים של ריאל מדריד. נשמע הזוי, נכון? אולם מסתבר, כך על פי הדיווחים בקאדנה קופה היום, שהבלאנקוס ניסו לרכוש את כוכב ברצלונה לא פחות משלוש פעמים מאז 2011.

על פי הדיווחים בנושא, ההצעה הראשונה של ריאל מדריד הגיעה ב-2011, כאשר הבלאנקוס חששו שמנצ'סטר סיטי תפתה את כריסטיאנו רונאלדו עם הצעת ענק. בקיץ 2013 ריאל שוב חששה שרונאלדו יעזוב, ואחד מנציגיה הבכירים נפגש עם נציג מטעמו של מסי רק כדי להידחות על ידי הכוכב. ההצעה האחרונה, כך על פי הדיווחים הגיעה בשנה שעברה אבל שוב לא הבשילה לידי עסקה ממשית, כפי שקרה עם לואיס פיגו בזמנו.

ובינתיים, ב"אס" המדרידאי מפרסמים היום שברצלונה עלולה למכור את מסי וגם את ניימאר בשל הסתבכות כלכלית שהיא עלולה להיקלע אליה בעקבות חוזי העתק של השניים. שלשום נחשף בספרד שעל פי החוזה עליו חתם מסי ב-2014, הארגנטינאי שמרוויח העונה כ-22.8 מיליון יורו, יקבל בקיץ העלאה אסטרומונית וצפוי להרוויח לא פחות מ-39.4 מיליון יורו לעונה. שכר העתק של מסי והשדרוג הצפוי בחוזהו של ניימאר עלולים, כך על פי הדיווחים לסבך מאוד את הקטלאנים שעשויים גם לשקול מכירה של צמד הכוכבים או אחד מהם בעונה הבאה.

מה עובר על רונאלדו? ככה הוא יצא מהאימון היום, רק כדי לעקוף את חסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully