וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העסקה הושלמה: שונפלד ונג'אר בהפועל ת"א, דודו ביטון עבר לנתניה

האדומים קיבלו באופן מיידי את המגן הצעיר, בעוד החלוץ האמריקאי יעבור אליהם בסיום העונה. מנגד, דודו ביטון נשלח בהשאלה לנתניה, בעוד הפועל תל אביב תמשיך לשלם את שכרו

one

מכבי נתניה והפועל תל אביב חתמו הערב (חמישי) על עסקת חילופי שחקנים, כאשר החלוץ ארון שונפלד והמגן פאדי נאג'ר יעשו את דרכם להפועל תל אביב ואילו דודו ביטון יעבור למכבי נתניה.

במסגרת העסקה, נתניה תקבל 40 אחוזים ממכירה עתידית של שונפלד, שיישאר בנתניה עד לסיום העונה ו-20 אחוזים ממכירה עתידית של נאג'ר, שיעבור מיידית לאדומים.

שווי העסקה הכולל עומד על 1.7 מיליון שקלים ובמסגרתה עבר ביטון בהשאלה למכבי נתניה. הפועל תל אביב תמשיך לשלם את שכרו של ביטון.

לבלוג שחשף: הפועל תל אביב רוצה לקחת למכבי תל אביב את שונפלד ונג'אר

ארון שוינפלד, שחקן קולומבוס קרו לשעבר. GettyImages
הפועל ומכבי תל אביב נאבקות עליו. ארון שונפלד/GettyImages

דורון אוסידון, יו"ר מכבי נתניה, אמר: "כפי שהתחייבנו, החלון בינואר מנוצל להתחזקות הקבוצה ולצד הסגל הקיים יצטרפו שחקנים נוספים. עד לפני שלושה מחזורים הפועל כפר סבא מוקמה מתחת לקו האדום והיום אחרי רצף הניצחונות מדברים שם על פליאוף עליון. אני בטוח שהקהל ימלא את היהלום בשבת לדחוף את השחקנים לנצח את סכנין במשחק הכל כך חשוב עבור המועדון".

היום בשעות הצהריים נפגש אוסידון עם הנהלת הפועל תל אביב והצדדים סיכמו על מתווה העסקה, לאחר שביטון נתן את הסכמתו לעבור לנועלת הטבלה. מכבי תל אביב הייתה בתמונה ועלתה אפשרות לפיה היא תבצע מחטף על שונפלד ונאג'ר, אולם בסופו של דבר הם הועברו ליריבה העירונית.

החלוץ ההולנדי ארסניו ולפורט מועמד להצטרף למכבי נתניה. בקבוצה קיוו לצרף את דיאן ראדוניץ' ממכבי תל אביב, אך זה חתם אמש בהפועל רעננה. ולפורט הוא שחקנה של ואלבייק מהליגה השנייה בהולנד ואמור לנחות בסוף השבוע בישראל ולהצטרף לקבוצה לפני סיום מועד ההעברות. במקביל, מנסים בנתניה להנחית בארץ גם קשר יהודי בשם בובי וורשואו, ששיחק בעבר בארצות הברית ועשוי לעבור תהליך דומה לזה שעבר ארון שונפלד ולהירשם כישראלי.

עדכון ראשון: 15:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully