וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי עלתה לגמר גביע הליגה, קווין דה בראונה נפצע

התכולים הצליחו לחזור מפיגור ל-1:3, בזכות שער של הקשר הבלגי (אחרי כדור שעבר את הקו), בישול שלו לאגוארו ושער של פרננדיניו, אבל הבלגי גם נפצע בצורה מדאיגה. רוס בארקלי כבש ראשון

אחרי שהפסידה 2:1 לאברטון בגודיסון פארק במשחק הראשון בחצי גמר גביע הליגה, הצליחה מנצ'סטר סיטי להשלים הערב (רביעי) קאמבק גדול עם 1:3 ביתי ו-3:4 בסיכום המפגשים. הסיטיזנס יפגשו את ליברפול בגמר גביע הליגה, שייערך בוומבלי ב-28 בפברואר השנה. למרות חגיגות הניצחון, מנואל פלגריני צריך להיות גם מודאג מאוד הערב לאחר שקווין דה בראונה נפצע בהארכה ונראה שהפציעה קשה מאוד.

קווין דה בראונה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
זה לא נראה טוב. דה בראונה/רויטרס

אברטון הייתה הראשונה לכבוש בדקה ה-18. רוס בארקלי קיבל מליאון אוסמן, התקדם עד שנשאר חופשי ובעט מ-18 מטר חזק פנימה את ה-0:1. השוויון הגיע בדקה ה-24 אחרי שפרננדיניו הגיע ראשון לכדור שחזר אליו אחרי בעיטה והוא המשיך עם בעיטה משלו, שפגעה בלייטון ביינס, שינתה כיוון וחדרה פנימה, 1:1. המהפך הושלם בדקה ה-70. ראחים סטרלינג פרץ מאגף שמאל, עבר את קו הרוחב, אבל השופט לא ראה את זה והכדור הגיע לדה בראונה, שבעט יפה פנימה את ה-1:2. דה בראונה בישל בדקה ה-76 לסרחיו אגוארו, שנגח נהדר פנימה את ה-1:3 והכריע את המשחק. לקראת הסיום קווין דה בראונה נפצע לאחר תיקול ועיקם את רגלו הימנית. זה נראה רע מאוד והקשר הבלגי ירד על אלונקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully