וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון - מכבי תל אביב: הילדים של ברקוביץ' ידהימו את האלופה?

27.1.2016 / 22:05

עם השוער השני, בלם מהנוער ועוד חבורה של צעירים, נציגת הלאומית תנסה לחולל סנסציה בשמינית גמר גביע המדינה (ה', 21:00, 5 לייב). ליפשיץ, ריקן ובן בסט עשויים לפתוח, סה על הספסל

שמינית גמרמחצית28/01/2016
הפועל ראשון לציון
    0
      מכבי תל אביב
      one

      בווידאו: תקציר ה-1:3 של מכבי תל אביב על מכבי פתח תקוה בשבת

        שלב שמינית גמר גביע המדינה יסתיים מחר (חמישי, 21:00, ספורט 5 לייב) עם משחקה של האלופה ומחזיקת הגביע מכבי תל אביב, שתתארח אצל הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית, הקבוצה אשר בבעלותו של איל ברקוביץ'. הכתומים הפסידו למכבי תל אביב בכל שבעת המפגשים האחרונים, כשהפעם האחרונה שהפועל ראשון לציון ניצחה הייתה בספטמבר 2001, אז אייל בן עמי כבש צמד ב-1:2 של המארחת, אחרי שברוך דגו העלה את מכבי ליתרון.

        sheen-shitof

        עוד בוואלה!

        תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

        בשיתוף zap doctors
        אייל איל ברקוביץ מכבי תל אביב. עמי שומן
        לבש גם צהוב. איל ברקוביץ'/עמי שומן

        הפעם הצהובים כמובן פייבוריטים ברורים ורוצים לשמור על התואר, אבל בראשון לציון לא מרימים ידיים מראש ויציגו את אקס מכבי אבי סטרול במרכז ההגנה ואת מיכאל זנדברג בקישור. השוער תום אלמדון חולה ובמקומו יפתח מתן עמבר הצעיר. רחמים צ'קול וגיא גרוס, שספגו צהוב שני במשחק הליגה מול מ.ס. אשדוד לפני כשבועיים מתוך כוונה לשחק בגביע והושעו על ידי ברקוביץ', עדיין לא קיבלו מהבוס אישור לשחק וכרגע לא עומדים לרשותו של המאמן אופיר חיים, גם הוא שחקן מכבי תל אביב לשעבר.

        מנגד, המאמן פטר בוס ניצח בכל המשחקים מאז מונה לתפקיד. גילי ורמוט ייכלל בסגל של מכבי תל אביב וכך גם אורלנדו סה, שימתין לבכורה על הספסל. עדן בן בסט ואבי ריקן עשויים לפתוח בהרכב, כשבין הקורות יתייצב דניאל ליפשיץ במקום פרדראג ראיקוביץ'.

        שחקן מכבי תל אביב, אורלנדו סה. מכבי תל אביב, אתר רשמי
        על הספסל. אורלנדו סה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

        הרכב משוער, הפועל ראשון לציון: מתן עמבר, מוחמד אבו אל היג'א, אבי סטרול, עילאי בכר, טל לוי, תומר ששונקר, אלון גרוד, שון מלכה, מיכאל זנדברג, יעקב בריהון, עדן שרם.

        הרכב משוער, מכבי תל אביב: דניאל ליפשיץ, אלי דסה, איתן טיבי, טל בן חיים, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, שלומי אזולאי, אבי ריקן, דור מיכה, ערן זהבי, עדן בן בסט.

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          1
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully