וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: מכבי חיפה-בני יהודה, הפועל כפר סבא-מכבי תל אביב

הירוקים ישחקו מול הקבוצה של יוסי מזרחי, אותה לא ניצחו העונה. מחזיקת הגביע תפגוש את הפועל כפר סבא. הפועל באר שבע נגד בית"ר תל אביב/רמלה, סכנין מול אשקלון

הגרלת רבע גמר גביע המדינה נערכה הערב (חמישי). כמו בעונה שעברה, גם העונה שלב רבע הגמר ייערך בשיטת בית חוץ, כשהמשחקים ייערכו ב-9/10 בפברואר וב-1/2 במרץ.

משחקי רבע הגמר (המארחת הראשונה מימין):
הפועל באר שבע - בית"ר תל אביב/רמלה
מכבי חיפה - בני יהודה
בני סכנין - הפועל אשקלון
הפועל כפר סבא - מכבי תל אביב

גביע המדינה. קובי אליהו
מתקרבים לשלבי ההכרעה. הגביע/קובי אליהו

דיווח חי

17:07: קליפ של אירועי המשחקים האחרונים בגביע המדינה.

17:12: הפועל באר שבע הראשונה שהוגרלה. היא קיבלה את בית"ר תל אביב/רמלה.

מוליכת ליגת העל, שעברה את מכבי פתח תקוה עם 1:2 בשמינית הגמר, תפגוש את העשירית בלאומית, שהפתיעה את הפועל רעננה בפנדלים ולמרות זאת מאמנה פטריסיו סייג התפטר לאחר ההצלחה. מאמן הפועל באר שבע ברק בכר על הגרלת הגביע: "אי אפשר לזלזל בקבוצה שעוברת את רעננה. אם נגיע שאננים נשלם מחיר כבד. התפקיד שלנו להגיע מוכנים מנטלית ולהביא את היכולת שלנו למגרש".

17:13: מכבי חיפה הוגרלה מול בני יהודה.

בשני המפגשים בין הקבוצות העונה לא הצליחה מכבי חיפה לנצח. במחזור הראשון בני יהודה ניצחה בחיפה 0:3 מרשים מאוד, ושתי הקבוצות נפרדו ב-0:0 בבלומפילד בסיבוב השני. הקבוצה של יוסי מזרחי עברה בשמינית הגמר עם 1:2 בחוץ מול מ.ס. אשדוד, בעוד הירוקים עשו את זה עם 0:1 בדרבי מול הפועל חיפה.

משה דמאיו, יושב ראש בני יהודה: "כדי להגיע לגמר צריך לעבור גם קבוצות כאלה. אני לא יודע אם זה יתרון שהמשחק השני בבלומפילד או לא. לגבי הגרלות, רק אחרי זה יודעים אם הן טובות או לא".

17:14: בני סכנין מול הפועל אשקלון.

הקבוצה של יוסי אבוקסיס עברה בשמינית הגמר את עירוני נס ציונה אחרי דו קרב פנדלים. עכשיו היא תפגוש יריבה מהלאומית בדמותה של הפועל אשקלון, שעלתה לשלב הזה עם ניצחון 0:2 על הפועל רמת גן.

17:15: הפועל כפר סבא הוגרלה מול המנצחת בין הפועל ראשון לציון למכבי תל אביב.

הירוקים, שעברו את הפועל תל אביב עם 1:2 בשמינית הגמר, יתמודדו בקרב מסקרן מאוד מול אחת מבין שתיים: הפועל ראשון לציון מהלאומית או מכבי תל אביב האלופה. אגב, נמנע לנו דרבי תל אביבי ברבע הגמר אחרי ההדחה של האדומים מול כפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully