וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורופקאפ: ראשון לציון הפסידה 81:71 לווילרבאן, אך עלתה לשלב הבא

הכתומים הבטיחו את העפלתם לשמינית גמר היורופקאפ בזכות ניצחון נובו מסטו במשחק המקביל ומיקומם הסופי בבית יוכרע רק בשבוע הבא. מונרו וליונס קלעו 17 על אחד. דרוקר: "הישג יפה לעיר"

שון דאוסון שחקן מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
בשמינית למרות ההפסד. דאוסון/מגד גוזני

מכבי ראשון לציון העפילה הערב (רביעי) לשמינית גמר היורופקאפ עוד לפני משחקה של וילרבאן הצרפתית בחוץ, שהסתיים בהפסד 81:71, בזכות העובדה שקאטייה הפסידה 76:70 לנובו מסטו במשחק המקביל בבית. הכתומים ניצלו מהפסד ב-11 הפרש ומעלה, שהיה קובע סופית כי הם יסיימו במקום השני בבית, ודחו את ההכרעה לשבוע הבא. הצרפתים, שנוצחו בבית מכבי, הפגינו עליונות מהרגע הראשון והשתלטו על המשחק משלב מוקדם. מארק ליונס ודריל מונרו עם 17 נקודות כל אחד היו נקודות האור של ראשון לציון, שכבר הייתה בפיגור 12, אך הצליחה לשמור על התוצאה הרצויה בשניות האחרונות.

הכתומים מדורגים אחרי חמישה מחזורים במקום השני עם מאזן של שלושה ניצחונות ושני הפסדים, כשהשלישית בבית, נובו מסטו, ניצחה רק פעמיים, וגם אם תנצח, והקבוצה של שרון דרוקר תפסיד, לא תוכל לעבור אותה בזכות יתרון של ראשון לציון בהפרש סלים פנימי.

בשבוע הבא תצא הקבוצה מעיר היין לפינלנד בידיעה שניצחון שלה והפסד של וילרבאן בסלובניה יעלה אותה מהמקום הראשון בבית, מה שייתן לה יתרון ביתיות בשמינית הגמר, שייערך בשיטת הטוב משלושה משחקים, בעוד כל תוצאה אחרת ישלח אותה לשלב הבא מהמקום השני, וללא ביתיות. הכתומים עדיין לא יידעו מה מחכה להם בשלב הבא, כשהאפשרויות מהמקום השני הן אנטוורפן הבלגית או ונטספילס הלטבית, ואם יסיימו במקום הראשון יוכלו לפגוש את ונטספילס או נימבורק הצ'כית של ננו גינזבורג.

קלעו למכבי ראשון לציון: דריל מונרו (8 ריבאונדים) ומארק ליונס 17 כל אחד, כריס רייט 12 (7 ריבאונדים), שון דאוסון 11, עידן זלמנון 5, ניצן חנוכי 4, טוני יאנגר 3, קווין פאלמר 2.

seperator

מהלך המשחק

וילרבאן פתחה את המשחק חזק ועלתה ליתרון דו ספרתי אחרי חמש דקות, אך דקות טובות של מארק ליונס השאירו את ראשון לציון בתמונה וקבעו 16:22 לצרפתים בתום הרבע הראשון. טרנט מיצ'ם המשיך לעשות ככל העולה על רוחו ברבע השני, אבל כריס רייט נכנס לעניינים, ויחד עם שון דאוסון שהצטרף ראשון לציון צימקה ל-39:42 לווילרבאן במחצית.

דייויד אנדרסן נצץ בתחילת הרבע השלישי, והיתרון של וילרבאן הלך וגדל ל-11, עם 42:53. וילרבאן שמרה על יתרון דו ספרתי גם בסיום הרבע השלישי, 52:64, נקודה אחת יותר מההפרש הרצוי עבורה כדי להבטיח את המקום הראשון. דאוסון וראשון התעוררו בתחילת הרבע הרביעי וצימקו ל-8. ההפרש נשאר בין 11 ל-9 במשך זמן רב, עד שהצרפתים איבדו כדור קריטי בהתקפה האחרונה ואפשרו לדריל מונרו להשאיר את היתרון של וילרבאן על 71:81 בסיום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון. ניב אהרונסון
"גאווה לעיר". דרוקר/ניב אהרונסון

תגובות

"אנחנו מאוד שמחים על העפלה לטופ 16 במפעל של פיב"א", סיכם שרון דרוקר, "אני חושב שלכל המערכת ולשחקנים מגיע ישר כוח על עבודה מדהימה בשלוש מסגרות. הישג יפה למועדון ולעיר, ננסה להמשיך להתקדם ולעשות את המקסימום שאנחנו יכולים". הפורוורד טוני יאנגר הוסיף: "היה משחק מאוד קשה ואגרסיבי נגד קבוצה טובה, דברים לא תמיד יצאו לפעול כפי שתכננו אבל למרות ההפסד הערב, אנחנו מאוד מרוצים שהגענו לשמינית הגמר. אנחנו כמובן נקווה לתרחיש הכי טוב עבורנו בשבוע הבא על מנת שנוכל להעפיל מהמקום הראשון".

מי שעוד חגג את העלייה הוא היו"ר יצחק פרי, שהיה הבוקר גם חלק מישיבת ההצגה של ליגת האלופות של פיב"א: "יותר ממכובד למועדון ולעיר שמכבי ראשון לציון העפילה לשלב הבא. מצפה לנו בהמשך שלב קשה יותר, 16 הגדולות, בעיקר שככל הנראה יתרון הביתיות לא איתנו. למרות זאת ננסה להתקדם ולהעפיל לשלבים הבאים. מגיע גם כל הכבוד לצוות, המאמן והשחקנים שעם כל העומס נותנת 150 אחוזים מעצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully