וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריסיו סייג התפטר מבית"ר תל אביב/רמלה: "שמעתי יותר מדי קולות נגדי"

27.1.2016 / 16:10

לאחר העלייה הדרמטית לרבע גמר הגביע, המאמן עזב את הקבוצה המדורגת עשירית בלאומית: "איבדתי את האנרגיות. רציתי להתפטר כבר בשישי, אבל פחדתי שהעזיבה שלי תוביל להתבזות בגביע. לא קיבלתי שום הנחיות ממכבי תל אביב"

one

לאחר שהדיחו בפנדלים את הפועל רעננה ועלו לרבע גמר גביע המדינה, גילו בבית"ר תל אביב/רמלה שמאמן הקבוצה, פטריסיו סייג, החליט להתפטר מתפקידו. הקבוצה מדורגת במקום העשירי בליגה הלאומית, אחרי שביום שישי האחרון הובסה 4:0 ברמלה בידי הפועל ירושלים.

סייג סיפר לוואלה! ספורט: "רציתי להתפטר כבר ביום שישי אחרי שהפסדנו להפועל ירושלים. שמעתי יותר מדי קולות מסביב למועדון נגדי אחרי המשחק, ואני האחרון שרוצה להיות במקום בו יש כאלה שמדברים עליי. שיהיה ברור, אני לא מתכוון לליאור שכטר ולשמוליק לבקוביץ'. שניהם אנשים מדהימים שנהניתי להכיר אותם. אני שמח שהגעתי למועדון הזה, אבל באחרונה איבדתי את החשק להמשיך ולהגיע. איבדתי את הדרייב להיות בכל אימון, ומי שמכיר אותי יודע שאני הולך לפי הלב שלי ועושה מה שאני מרגיש לנכון. החלטתי לדחות את ההתפטרות מיום שישי האחרון כי פחדתי שעזיבה שלי ברגע כזה מכריע, אחרי תבוסה בבית להפועל ירושלים, תוביל להתבזות בגביע המדינה מול הפועל רעננה".

פטריסיו סייג מאמן בית"ר תל אביב/רמלה. מגד גוזני
"נשבע שלמכבי תל אביב אין יד ורגל בהחלטתי". סייג/מגד גוזני

לשאלה האם הוא מתפטר כיוון שהוא מקבל הוראות מקבוצת האם מכבי תל אביב, ובתוכן ניסיונות להשפיע על הרכב הקבוצה במשחקים, אמר סייג: "היושר שלי אינו מוטל בספק, אבל לא קיבלתי שום הנחיות והנחתות ממכבי תל אביב. אם הייתי פועל על פי ההנחיות של מכבי, יונתן כהן ומתן חוזז היו צריכים להיות בכל משחק בהרכב. אני שם את המפתחות כי איבדתי את האנרגיות וזה עדיף לשני הצדדים שאני אלך ויבוא מישהו חדש במקומי".

סייג הוסיף: "בית"ר תל אביב/רמלה זה מועדון בפני עצמו. הקבוצה לא שייכת למכבי תל אביב. הייתי מאושר שג'ורדי קרויף המליץ עליי בקיץ ונתן לי את הצ'אנס. ג'ורדי גם צלצל אליי וביקש לדעת את הסיבות להתפטרותי. אני נשבע שלמכבי אין יד ורגל בהחלטה שלי, אלא להיפך. מכבי תל אביב הייתה מרוצה מעל ומעבר מהעבודה שעשיתי שם. הם לא ציפו למה שעשינו. צריך לזכור: זה גם בית"ר וגם תל אביב וגם רמלה. זה מצב מורכב, ומעבר לזה אני לא רוצה להוסיף. אני מודה למי שנתן בי את האמון, אבל אני כבר לא נהניתי ולכן אני לא שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully