וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר בוס על סה וזהבי: "שחקנים טובים תמיד יכולים לשחק ביחד"

27.1.2016 / 16:04

מכבי תל אביב ערכה מסיבת עיתונאים לקראת משחק הגביע מול הפועל ראשון לציון (חמישי, 21:00, 5+ לייב), המאמן התייחס לשילוב בין זהבי לחלוץ הרכש. אזולאי: "מרגש לחזור לראשון לציון"

one

מכבי תל אביב ממשיכה להתכונן לקראת משחק שמינית גמר גביע המדינה מול הפועל ראשון לציון מחר (חמישי, 21:00, שידור ישיר בספורט 5+ לייב). הצהובים מגיעים למשחק עם רצף של שישה ניצחונות בכל המסגרות, כולל 1:3 במחזור האחרון מול מכבי פתח תקוה, ומעודדים מצירופו של החלוץ המדובר, אורלנדו סה. לפני האימון המסכם, ערכו הצהובים מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן פטר בוס והקשר שלומי אזולאי.

"אני שמח שהבאנו את אורלנדו סה", אמר פטר בוס בהתייחס לחלוץ החדש ולאפשרות שישחק לצד ערן זהבי. "הוא חלוץ תשע והוא סקורר טוב כמו שהוכח בעבר, אני שמח שהוא הצטרף. יש הרבה אופציות, נצטרך למצוא את הנוסחה הנכונה. שחקנים טובים תמיד יכולים לשחק ביחד, לפעמים זה מוכרע על פרטים קטנים".

אמן מכבי תל אביב, פטר בוס. יוסי ציפקיס
מעודד. בוס/יוסי ציפקיס

בוס הוסיף: "הדבר הכי חשוב מבחינתי הוא המשחק הקרוב. אחר כך נסתכל על המשחק הבא. אני תמיד רוצה שהשחקנים שלי ילחצו, גם בחלק המגרש של היריבה. יש לי גישה, ואני מחפש שחקנים שיכולים לשחק בסגנון שאני רוצה. אלי דסה מסוג השחקנים האלו. הוא מעולם לא שיחק בקישור, זה חדש לו, אבל אני מנסה. זו בהחלט אפשרות שהוא ישחק שם בעתיד".

שלומי אזולאי: "כיף ומרגש לחזור לראשון לציון. הייתה לי תקופה יפה שם. אני מכיר את ההרגשה הזו שפוגשים קבוצה מליגת העל. אתה מגיע עם מוטיבציה גבוהה, אבל לנו אסור להתרגש. לא יהיה קל, גם עם הפועל ניר רמת השרון היו לנו צרות, אבל בסופו של דבר עשינו את העבודה. היה לי קצת קשה להתאקלם בהתחלה, אבל עכשיו נכנסתי לקצב. במכבי תל אביב כל אימון הוא קריטי. התחרות קשה מאוד וכל פעם צריך להוכיח את עצמך מחדש".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שלומי אזולאי שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
נרגש. אזולאי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully