וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: שחקן הראגבי נתפס עושה תנועה מגונה בכלב

סערה באוסטרליה: שחקן מליגת הראגבי צולם בעודו שיכור במסיבה כשהוא עושה פיפי במכנסיים ומנסה לכפות את עצמו על הכלב של בעלת הבית בו התארח . הפרשה נחקרת על ידי הנהלת הליגה

צילום מסך

14:00: פיפי במכנסיים ומין עם הכלב

סערה באוסטרליה: שחקן הראגבי האוסטרלי מיטשל פירס צולם כשהוא עושה תנועה מגונה בכלב, ו"כופה" את עצמו על בעל החיים במהלך מסיבה ביום העצמאות של אוסטרליה. קפטן הרוסטרס, בן 26, צולם כשהוא תופס את הטרייר ועושה תנועות של קיום יחסי מין עמו. כמו כן נראה שהוא מנסה לכפות את עצמו על אישה, שצדה מנסה לגרש אותו מהבית שלה בזמן שהוא נראה שיכור לחלוטין. כמו כן נראה שהוא פלט שתן במכנסיו.

"אני אז--ן את הכלב הזה", אמר, "לא אכפת לי, אין לי העדפה מינית", צעק, בפרשה שנחקרת על ידי הנהלת הליגה. לפני כן הוא שאל את האישה המצולמת "אני יכול נשיקה?", והיא דחתה ואמרה "לא, אני לסבית". הדבר מצולם על ידי חבריו המשועשעים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

13:23: רונאלדו משקיע בנדל"ן

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך להתעניין בנדל"ן ועל פי "הסאן" הבריטי ישקיע סכום גדול בבניית בית מלון בפורטוגל. אותו בית מלון הוא אחד מרשת של ארבעה בתי מלון והפרט המעניין הוא שבעל המניות הראשי ברשת הוא המיליארדר האמריקאי דונלד טראמפ. האחרון נמצא נמצא כיום בעיצומו של מירוץ לראשות המפלגה הרפובליקנית (ובהמשך לנשיאות ארה"ב). רונאלדו כבר רכש לפני שנה דירה בניו יורק, בפרויקט שנמצא תחת בעלותו של טראמפ.

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully