וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לובין: "האחראי על בניית הקבוצה, שהכשיל את כבירי, צריך ללכת הביתה מהר"

האם גוטמן מתחרט על ההגעה להפועל תל אביב? משדר הספורט היומי על ההדחה מהגביע. אורח: אמיר לובין, היו"ר לשעבר: "כבירי שילם כ-40 מיליון שקל על הטעויות האלה. זה מטורף. זה כמו אלונה ברקת. ותראו את ההבדלים. המאמנים בהפועל קיבלו שחקנים מוכתבים"

מערכת וואלה

המשדר היומי של וואלה! ספורט עסק היום (רביעי) במשבר ההולך ומתעצם בהפועל תל אביב. האדומים הודחו אמש מגביע המדינה אחרי הפסד להפועל כפר סבא, נאבקים נגד הירידה ומגלים יכולת חלשה מאוד. בינתיים גם ההגעה של אלי גוטמן לא גרמה לשינוי ובמשדר היום התראיין היו"ר לשעבר, אמיר לובין.

לובין אמר: "אלי גוטמן ידע היטב למה הוא נכנס, הוא הכיר ובדק, ידע על כל שחקן ושחקן. ידע מה הבעיות, לא שיער עד כמה זה עמוק. מי שלא עושה, לא טועה. כבירי השקיע הרבה כסף בבניית הקבוצה. הוא שגה בבחירת השחקנים, עשו פריש, התנתקו מכל מה שהיה בעבר, אנחנו חכמים יותר, אנחנו יודעים יותר טוב אנחנו נבנה הכל מחדש. נביא שחקנים אחרים ממה שהיה לא טוב. זרקו את כל מה שהיה בקבוצה, התוצאות הן בהתאם.

"כשאין עבר, אין אף אחד שיכול למשוך, אין מנהיגות בקבוצה, אין הרבה מאוד שחקנים צעירים שאף אחד לא מסוגל לסחוב על הגב, משקיעים בשחקן צעיר סכום עתק שיושב לו על הצוואר ורואים את זה במשחק, אלה התוצאות. בניית הקבוצה הייתה מזעזעת, מי שאחראי לזה והכשיל את אמיר כבירי צריך ללכת הביתה כמה שיותר מהר.

"מי שבנה, מי שייעץ – ברור שבסוף ההחלטות התקבלו אצל אמיר כבירי – את הקבוצה בנה הסקאוט ניר אפרתי. הוא הביא שחקנים, הוא המליץ עליהם. המאמנים שהגיעו, כולל מנדיונדו, קיבלו את השחקנים כמוכתבים. פה הטעו את אמיר בעשרות מיליוני שקלים ואני מצר על כך מאוד.

"היחידי ששילם על זה הוא כבירי, כי הכסף בסופו של דבר שלו. מי שישים עד סוף העונה 35 או 40 מיליון שקל, זה לא נמוך ממה שאלונה ברקת שמה בהפועל באר שבע, ותראה את התוצאות. להבדיל מבעבר, אין לידרים בקבוצה שימשכו אותה ויוציאו אותה מהבוץ.

"הייתי נותן לגוטמן לעשות את העבודה בשקט, נותן לו לבחור שחקנים, בוחר שחקנים ותיקים לצעד הצעירים. הקבוצה במצב קשה, היא בסכנת ירידה ממשית. חסרה לקבוצה מנהיגות, חסר לה שקט, אלה שני מרכיבים שאני לא רואה איך הם ישיגו, בטח במשחקים הקשים – הפועל באר שבע, מכבי תל אביב, הפועל רעננה. אין אוויר. אם הקברניטים לא יתעשתו וידאגו לשקט, שלושה שחקנים עם ניסיון. ההימורים על זרים הם סימן שאלה גדול, בטח בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully