וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשווייץ מדווחים: רד בול זלצבורג הגישה הצעה על מונס דאבור

על פי "גורם בכיר בעסקה", הקבוצה האוסטרית הציעה לגראסהופרס כשישה מיליון יורו עבור החלוץ הישראלי. ההערכה היא שאם העסקה תצא לפועל, הוא יעבור לר.ב. לייפציג אחרי שזו תעלה לבונדסליגה

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
איחוד כוחות עם אוסקר גרסיה? דאבור/GettyImages

על פי דיווח הבוקר ב"דר בונד" השוויצרי, רד בול זלצבורג הגישה לגראסהופרס הצעה שנעה סביב 6 מיליון יורו על מונס דאבור. הדיווח הגיע על פי שהוגדר ב"דר בונד" כ"גורם בכיר בעסקה".

חשוב לציין שהדברים עדיין נתונים למו"מ ולא מן הנמנע שאם דאבור יעבור, הוא יהפוך לישראלי היקר בהיסטוריה. על פי אתר טרנספרמרקט שמתמחה בהיסטוריה של העברות, יוסי בניון עבר מווסטהאם לליברפול תמורת סכום שווה ל-7.3 מיליון יורו ועומר דמארי עבר מאוסטריה וינה לר.ב. לייפציג תמורת 7 מיליון יורו.

זו לא הפעם הראשונה בתקופה האחרונה בה אלופת אוסטריה מקושרת בשמו של החלוץ הישראלי. לפני כמה ימים אוסקר גרסיה, שמונה לאחרונה למאמן רד בול, אף נשאל בנוגע לדאבור והשיב בלקוניות: "יש הרבה שחקנים שאנחנו מתעניינים בהם". הספרדי כמובן מכיר היטב את החלוץ אותו אימן במכבי תל אביב.

גראסהופרס רכשה את דאבור ממכבי תל אביב לפני שנתיים והוא עלה לה אז כ-300 אלף יורו. החלוץ המצוין כבש העונה 11 שערים ובישל 11 נוספים ב-17 משחקי ליגה, והכושר המצוין שלו מאז שהגיע לציריך, הפנה אליו תשומת לב רבה.

זלצבורג היא קבוצה בעלת אמצעים רבים וההנהלה הבכירה של המועדון מנהלת גם את ר.ב לייפציג. שתי הקבוצות מרבות להעביר ביניהן שחקנים, למשל עומר דמארי שהושאל בקיץ מהקבוצה הגרמנית לזו האוסטרית.

בשווייץ טוענים שאם דאבור יעבור לזלצבורג, לא מן הנמנע שבתוך שנה-שנתיים הוא ימצא את עצמו בלייפציג. הקבוצה ממזרח גרמניה מדורגת במקום הראשון בבונדסליגה2, עם 8 נקודות יתרון על פני המקום השלישי.

חלוץ ר.ב לייפציג, עומר דמארי. GettyImages
חבר חדש בדרך? דמארי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully