וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 27.1: ראמירס עבר לסין, מחיר מופקע על הזאר

הברזילאי של צ'לסי עבר תמורת כ-25 מיליון ליש"ט, ארסנל מעודדת מההחלטה של ברצלונה, בשורות טובות לרונאלדו. וגם, לקראת סגירת החלון, שורה של העברות: דוארטה באספניול, בוריון באנז'ה, אוזביליז בראיו, וראנייש בחיחון

one

בווידאו: תקציר ה-4:5 של ליברפול על נוריץ' בסוף השבוע

העברות

* ניוקאסל רכשה את אנדרוס טאונזנד תמורת 12 מיליון ליש"ט. "אני נרגש להיות כאן. ניוקאסל הוא מועדון פנטסטי עם אוהדים נהדרים, אצטדיון נהדר ומסורת נהדרת".

* אחרי שש שנים בצ'לסי, הקשר הברזילאי, ראמירס, עזב את לונדון. ראמירס בן ה-28, שהגיע לבלוז בעונת 2010/11 מבנפיקה תמורת 22 מיליון יורו, חתם בג'יאנגסו סאנינג מהליגה הסינית, ששילמה עבורו 25 מיליון ליש"ט - ההעברה היקרה בהיסטוריה של הליגה הסינית. הברזילאי חתם על חוזה לחמש וחצי שנים ויחבור בקבוצה לברזילאי אחר, סאמיר, שחורר רשתות במשך שבע עונות בדינמו זאגרב ואף זכה לאזרחות קרואטית. את ג'יאנגסו מאמן הרומני דן פטרסקו.

* הקשר הקולומביאני, פרדי גוארין בן ה-29, עזב גם הוא לליגה הסינית. גוארין, ששיחק באינטר בארבע העונות האחרונות, חתם בשגנחאי שנואה.

* המגן השמאלי הוותיק, אשלי קול, עוזב את אירופה ועובר לארצות הברית. קול, ששיחק בשנתיים האחרונות ברומא, חתם בלוס אנג'לס גלאקסי, הקבוצה שבה משחק סטיבן ג'רארד.

* בלם נבחרת קוסטה ריקה, אוסקר דוארטה, עבר מקלאב ברוז' לאספניול תמורת 1.5 מיליון יורו. הוא חתם בקבוצה מברצלונה עד קיץ 2019.

* קון שאלה מסנט אטיין את הקשר האחורי איסמעל דיומנדה (23). לקשר מצפון-מערב צרפת יש אופציה לרכוש את השחקן השנהבי בסוף העונה.

* ארבעה ימים אחרי שרכשה אותו מספרטק מוסקבה תמורת 1.3 מיליון יורו, בשיקטאש השאילה את את הקשר חלוץ אראס אוזביליז לראיו וייקאנו. הארמני הבינלאומי יחזור לקבוצה הטורקית בקיץ.

* דרבי קאונטי שנאבקת על עלייה לפרמיירליג האנגלית, רכשה מבלקבורן את המגן השמאלי מרטין אולסון. השבדי חתם במדי הראמס לשלוש וחצי שנים.

* קבוצה נוספת שנאבקת על עלייה לפרמיירליג, מידלסברו, שאלה מסאות'המפטון את גסטון ראמירס. האורוגוואי שעלה לסיינטס 15 מיליון יורו ב-2012, ינסה להחזיר את הקריירה למסלול תחת אייטור קרנקה.

* שוערה לשעבר של נבחרת צרפת הצעירה, עלי אחמדה (24), עזב את טולוז אחרי שש וחצי שנים וחתם לשנתיים וחצי בקייסריספור הטורקית.

* הקשר הספרדי אנחל מונטורו שוחרר מאלמריה מליגת המשנה, ועבר ללא תמורה ללאס פלמאס שנאבקת בתחתית הליגה הראשונה.

* קבוצות הליגה הסינית ממשיכות להתחמש והפעם הגיע תורה של ליאונינג, שקנתה מוורדר ברמן את הבלם הקונגולזי בעל השם ה-לא סימפטי, אסאני לוקימיה. המחיר: 2 מיליון יורו.

* סטנדרד ליאז' השלימה את רכישתו של תומאס דוסבי מאולימפיאקוס. החלוץ הטוגולזי שיחק בקבוצה הבלגית כמושאל מתחילת העונה וכעת ההעברה הפכה לקבועה אחרי שסטנדרד שילמה ליוונים 1.3 מיליון יורו.

* ספורטינג קנזס סיטי מה-MLS החתימה בהעברה חופשית את בלם פורטו לשעבר, נונו קואליו. הפורטוגלי בן ה-30 לא שיחק מאז ששוחרר מבליקשירספור הטורקית בפברואר שעבר.

* אנז'ה המפתיעה, שחולמת על הופעה סנסציונית בליגת האלופות בשנה הבאה, חיזקה את עצמה באקס פ.ס.ז', גרגורי בוריון. הקשר האחורי בן ה-31 הגיע לאנז'ה מריימס.

* בלם נבחרת בוסניה, אוגניין וראנייש, עבר ללא תמורה מגזיאנטפספור הטורקית לספורטינג חיחון הספרדית.

* מלאגה שאלה מאלצ'ה את המגן הימני סיפו (מיגל סיפואנטס). הספרדי בן ה-25 עשוי להישאר במלאגה גם אחרי שתקופת ההשאלה תסתיים בקיץ.

* מונפלייה שנאבקת בתחתית הליגה הצרפתית, מינתה את פרדריק האנץ למאמנה החדש. הוא אימן לאחרונה את באסטיה בשנים 2010-2014.

שמועות

* בזמן שבברזיל מדווחים שאלשנדרו פאטו ינחת היום בלונדון כדי לחתום בצ'לסי, "אקספרס" מדווח שהבלוז רוצים את רובין ואן פרסי. עוד בצ'לסי: שתי קבוצות מסין רוצות את ראמירס והקבוצה נוטה לשחררו, ו"סאן" מדווח שרומן אברמוביץ' ידרוש על אדן הזאר (המבוקש בפ.ס.ז' ובריאל מדריד) לא פחות מ-80 מיליון ליש"ט (!!!), על אף שהבלגי לא כבש העונה ב-30 משחקיו בכחולים.

* עוד ב"סאן": בארסנל מעודדים מהעובדה שברצלונה קטעה (לכאורה) את המו"מ עם סלטה ויגו על נוליטו, ותרצה לצרף את השחקן.

* "מירור" טוען: ריאן גיגס יעזוב את מנצ'סטר יונייטד אם הקבוצה תמנה מאמן אחר במקום לואי ואן חאל.

* לסטר תציע 15 מיליון יורו על חלוץ צסק"א מוסקבה אחמד מוסא, אחרי שאינטר גברה עליה במירוץ אחר אדר, חלוץ סמפדוריה.

* כתבת השער ב"מארקה" הבוקר: אחרי שנטען בימים האחרונים שגארת' בייל הוא ההעברה הגדולה בהיסטוריה (100.7 מיליון יורו), כעת מתבררים פרטים חדשים על המעבר של כריסטיאנו רונאלדו: מאחר שריאל מדריד בחרה לשלם בשלושה תשלומים, המחיר של כריסטיאנו עלה מ-96.9 מיליון ל-104.7 מיליון יורו. כך שעכשיו אנשי רונאלדו יכולים להירגע: לא היה יקר ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully