וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול עלתה לגמר גביע הליגה, מילאן בדרך לגמר הגביע האיטלקי

סטוק ניצחה 0:1 באנפילד ואיזנה את ההפסד במשחק הראשון, אבל הקבוצה של קלופ ניצחה 5:6 בפנדלים. איטליה: באלוטלי סידר למילאן 0:1 על אלסנדריה במשחק הראשון של חצי הגמר

אלברטו מורנו מגן ליברפול מול צ'רלי אדם קשר סטוק. AP
בדרך לתואר? אלברטו מורנו שחקן ליברפול מול צ'רלי אדם/AP

ליברפול לא תזכה העונה ככל הנראה באליפות, אבל הערב (שלישי) הקבוצה של יורגן קלופ עשתה צעד משמעותי לקראת תואר ראשון כשהעפילה לגמר גביע הליגה עם ניצחון 5:6 בפנדלים על סטוק. הקבוצה של מארק יוז, שהפסידה 1:0 בביתה במפגש הקודם, הצליחה לאזן את צמד המפגשים עם ניצחון 0:1 באנפילד משער של ארנאוטוביץ' בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. האוסטרי קיבל כדור מבויאן והכניע את מינולה, כששתי הקבוצות לא מצליחות להבקיע שער נוסף שיכניע את ההתמודדות.

פטר קראוץ' בעט ראשון לסטוק והחטיא מול האקסית, אבל אמרה ג'אן בעט לקורה בצד השני ואחרי תשע בעיטות מדוייקות, מינולה הציל את הכדור שבעט מארק מונייסה ווג'ו אלן כבש את הפנדל המנצח ושלח את קבוצתו למשחק הגמר, שם היא תפגוש את המנצחת במפגש המקביל בין מנצ'סטר סיטי לאברטון (1:2 לאברטון במשחק הראשון).

מריו באלוטלי מילאן. GettyImages
רגע נדיר של נחת. באלוטלי/GettyImages

מילאן לא נהנית מעונה טובה בליגה, אבל הערב (שלישי) הקבוצה של סינישה מיכאלוביץ' עשתה צעד גדול בדרך לגמר הגביע האיטלקי אחרי שניצחה 0:1 בחוץ את אלסנדריה המפתיעה מהליגה השלישית במשחק הראשון מבין שניים בחצי הגמר. 80 שנה אחרי שניצחה את מילאן בחצי הגמר ואחרי שהדיחה את פאלרמו וגנואה מהסרייה א' בדרך למעמד הזה, אלסנדריה נתנה פייט גם למילאן אבל מריו באלוטלי, שקיבל הזדמנות נדירה בהרכב כבש מהנקודה הלבנה שתי דקות לפני ההפסקה את שערו השני בלבד במועדון וקירב את קבוצתו לגמר.

המנצחת במפגש הכפול הזה תפגוש את המנצחת במשחק המקביל בין יובנטוס לאינטר. משחק הגומלין בין השתיים ייעדר ב-1 מרץ בסאן סירו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

* ליל העפילה לגמר גביע הליגה הצרפתי אחרי ניצחון גדול, 1:4 ביתי על בורדו. יאסין בנזיה כבש את הראשון (7), סאנה הוסיף עצמי (41), בקארי סומאורו (45), ואריק באטוק (56) כבשו למנצחים, קלמנט צ'אנטומה השווה זמנית (33). ליל תפגוש בגמר את המנצחת בחצי הגמר השני שייערך מחר בין פריס סן ז'רמן לטולוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully