וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת'יו דלבדובה: "הייתי בשוק מפיטורי בלאט, הוא היה עצום עבורי"

אחרי אינספור ביקורות מצד שחקניו, זכה סוף סוף מאמן הקאבס לשעבר לקצת תשבוחות: "הוא האמין ותמך בי במאה אחוז. תמיד אעריך את זה". מוזגוב: "ניסיתי להתקשר אליו, אך הוא לא ענה"

מערכת וואלה!

מאז פיטוריו של דיוויד בלאט מקליבלנד, נכתב בהרחבה על מערכת היחסים הלא פשוטה של המאמן הישראלי עם כוכביו, ובפרט עם לברון ג'יימס.

הערב (שלישי), פחות או יותר לראשונה מאז אירועי יום שישי, זכה בלאט לקצת מילות תמיכה מצד אחד משחקניו לשעבר. מדובר במת'יו דלבדובה, אחד השחקנים היחידים שפרצו בקליבלנד בשנה וחצי האחרונות.

"ההשפעה של בלאט עלי היתה עצומה", אמר הרכז האוסטרלי. "הוא נתן לי הזדמנות גדולה. הוא באמת האמין בי, ותמך בי במאה אחוז. ההשפעה שלו על הקריירה שלי היתה ממש מצוינת, אז תמיד אעריך את מה שהוא עשה עבורי".

בלאט, שאהב מאוד את האופי הלוחמני של האוסטרלי, הרחיב אשתקד את תפקידו של דלבדובה, שנכנס היטב לנעליו של קיירי אירווינג הפצוע. העונה, העמיד את ממוצעיו הטובים בקריירה - 8.4 נקודות, 2.4 ריבאונדים ו-4.9 אסיסטים למשחק, ב-27 דקות לערב.

"בהחלט הייתי בשוק שבלאט פוטר, הוסיף דלבדובה. "הוא אפשר לי לשחק עם הרבה ביטחון, ופשוט להיות עצמי. תמיד אהיה אסיר תודה על כך. אתה צריך להיות בר מזל כדי לקבל הזדמנות שכזו. הייתי מדבר איתו הרבה במהלך משחקים וגם מחוץ למשחקים. הוא אדם נהדר. אני משוכנע שדרכינו עוד יצטלבו שוב, כי עולם הכדורסל קטן".

טימופיי מוזגוב התראיין הערב בתקשורת הרוסית, ואמר: "לא הייתי בשוק, אבל זה היה מאוד לא צפוי - לא רק לי, אלא לכל הקבוצה. ככה זה ב-NBA, זה יכול לקרות לפתע, משום מקום. בישיבת ההנהלה הסבירו לנו את המצב, אבל אני לא יכול לחלוק מה היה שם. מה שהיה כתוב על בלאט ולברון בתקשורת זה לא נכון. מאז הפיטורים, לא ראיתי את דיוויד. ניסיתי ליצור איתו קשר בטלפון, אבל הוא לא ענה. אולי היה עדיף אם אשלח לו הודעה".

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט (ימין) מתיו דלבדובה (שמאל). AP
הרבה הערכה הדדית. בלאט ודלבדובה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully