וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה עלתה לחצי גמר גביע המלך עם 1:3 על אתלטיק בילבאו

לואיס סוארס (53), ג'רארד פיקה (81) וניימאר (90) חילצו את הקטלאנים מפיגור וסידרו כרטיס לחצי הגמר עם 2:5 בסיכום. סלטה ויגו הדיחה את אתלטיקו מדריד עם 2:3, שער מדהים לג'ון גידטי

שחקני ברצלונה חוגגים עם לואיס סוארס. GettyImages
השווה. סוארס/GettyImages

ברצלונה העפילה הערב (רביעי) לחצי גמר גביע המלך, אחרי שניצחה גם בגומלין רבע הגמר את אתלטיק בילבאו - הפעם 1:3. לעומתה, יריבתה במחזור הקרוב אתלטיקו מדריד הודחה עם הפסד מפתיע 3:2 לסלטה ויגו.

seperator

ברצלונה - אתלטיק בילבאו 1:3

האלופה השלימה ניצחון כפול על אתלטיק בילבאו ברבע הגמר ותמשיך במסע ההגנה על עוד אחד מהתארים שלה. איניאקי וויליאמס נתן תקווה למהפך של הבאסקים עם שער מוקדם, אבל לואיס סוארס, ג'רארד פיקה וגולאסו של ניימאר דאגו לקבוע 1:3 בקאמפ נואו. ברצלונה בחצי הגמר בפעם השלישית ברציפות - דבר שלא קרה מאז 1924-1930.

דקה 12, גול! איזה שער נהדר של הבאסקים, שחזרו לתמונה. אדוריץ התחפש לפליימייקר ושלח כדור מדהים לאיניאקי, כדור שחתך את כל ההגנה הקטאלנית והותיר את החלוץ לבד מול טר סטגן. הוא עבר את השוער הגרמני וברגל ימין בעט לרשת את השער הראשון במשחק.

40: בלנסיאגה הכשיל את ניימאר כשהיה אחרון, אך השופט הרננדס הרננדס חס עליו ושלף לו רק כרטיס צהוב.

דקה 53: גול! סרג'י רוברטו הקפיץ לעבר מסי, שהעביר כדור רוחב מצד ימין. אינסייטה נתן לכדור לעבור וסוארס בעט מקרוב פנימה. 1:1 ו-2:3 לברצלונה בסיכום.

דקה 79: ניימאר נעצר אצל יאגו ההרין בבעיטה שטוחה מ-16 מטרים, וגם הניסיון השני של ראקיטיץ' מרחוק קיבל הסטה ונהדף לקרן על ידי השוער.

דקה 81: גול! חצי דקה אחרי שהדף בקצות האצבעות נגיחה של פיקה, יאגו הררין נכנע לבלם, שנגח מארבעה מטרים אל הרשת אחרי הרמה יפה של דני אלבס מימין. 1:2 לברצלונה, בדרכה לחצי הגמר.

דקה 90: גול! איזה קינוח של ניימאר. הברזילאי עבר שני שחקנים, נכנס לרחבה וירה כדור אדיר לחיבורים. לשוער הבאסקי לא היה סיכוי. 1:3 לברצלונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תקציר: אתלטיק בילבאו - לה קורוניה 1:4. GettyImages
הפתיעו בפתיחה. שחקני בילבאו חוגגים/GettyImages

אתלטיקו מדריד - סלטה ויגו 3:2

אחרי תקופה לא פשוטה, הצליחה סלטה ויגו להדיח את הקולצ'ונרוס שהגיעו להתמודדות אחרי שלא ספגו שער בחמשת משחקיהם האחרונים. סלטה נעזרה ב-0:0 מהמשחק הראשון, ניצחה 2:3 בוויסנטה קלדרון והמשיכה לשלב הבא. פאבלו הרננדס נגח את הראשון בדקה ה-22 לפני שאנטואן גריזמן השתלט על כדור חוזר וקבע 1:1 בדקה ה-29. ג'ון גידטי החזיר את היתרון לוויגו עם שער מדהים - כששלח טיל אדיר מכ-35 מטרים לחיבורים והרננדס השלים צמד בדקה ה-64 כשהוסיף שער בנגיחה, לפני שאנחל קוריאה הנהדר צימק ל-3:2 בעזרת סלאלום יפהפה, שלצערו לא כל כך הספיק.

שחקני סלטה ויגו חוגגים. AP
עלו לשלב הבא. שחקני סלטה ויגו חוגגים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully