וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההעלאה העצומה שברצלונה תעניק לליאונל מסי בקיץ הקרוב

על פי החוזה החדש עליו חתם ב-2014, בקיץ 2016 תעלה משכרותו השנתית של הפרעוש מ-22.8 מיליון יורו, ל-39.4 מיליון יורו. וגם: בכמה כסף תצטרך ברצלונה לפצות את הכוכב אם תמכור אותו?

one

בווידאו: תקציר ה-1:2 של ברצלונה על מלאגה

בשלהי 2014 חתם ליאונל מסי על חוזה חדש בברצלונה, שישאיר אותו בקאמפ נואו עד קיץ 2018. בתקשורת הקטלאנית חשפו היום (שלישי) מספר פרטים חדשים על עסקת הענק. למשל: בחוזה המקורי הוכנס סעיף שחרור בן 250 מיליון יורו, והארגנטינאי מרוויח העונה כ-22.8 מיליון יורו, אך בקיץ יקבל העלאה אסטרונומית, וב-2016/2017 ישלשל לכיסו 39.4 מיליון יורו לעונה.

כמו כן, על פי הדיווח, אם ברצלונה במקרה תחליט למכור את מסי עוד לפני ההעלאה המדוברת, היא תצטרך לפצות אותו בכ-20 מיליון יורו, ואם תבחר למכור אותו במהלך 2017, תצטרך לפצות אותו בכ-10 מיליון יורו.

מחר תפגוש האלופה את בילבאו במסגרת המשחק החוזר של רבע גמר הגביע. כשנשאל לאיזה סוג של בילבאו הוא מצפה, אמר לואיס אנריקה: "בדיוק כמו שהיה במשחק הראשון, אולי אפילו יותר מסוכנת והתקפית כי 0:0 לא יספיק לה. אני בטוח שהם יערימו עלינו קשיים. ניימאר בסדר, ואין שום סיכון אם ישחק מחר. הוא התאמן איתנו ונמצא במצב גופני מושלם".

על הביקורות שנשמעו כנגד ארדה טוראן אמר המאמן: "הוא נהנה מהזמן שלו בברצלונה ומשחק יוצא מהכלל. אני מאושר שהוא כאן".

ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
לא צריך לרחם עליו. מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully