וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריל מונרו: "אין לי ספק שוילרבאן תחפש נקמה"

26.1.2016 / 14:57

מכבי ראשון לציון יכולה להעפיל לשמינית גמר היורופקאפ גם במקרה של הפסד בצרפת ברביעי (21:00), כשניצחון יבטיח להם את יתרון הביתיות בשלב הבא. הסנטר מתכונן: "המטרה לעצור אותם מההתחלה על סקור נמוך"

מכבי ראשון לציון תוכל להעפיל מחר (רביעי) לשלב שמינית הגמר של היורופקאפ אם תגבור בחוץ על וילרבאן במסגרת המחזור החמישי בשלב הבתים השני (21:00). ניצחון של הכתומים יתן להם את יתרון הביתיות בשלב שמינית הגמר, בו הם מצטלבים עם הבית של נימבורק, אנטוורפן, ונטספילס ואקדמיק סופיה. הכתומים יכולים להבטיח מחר את עלייתם גם במקרה של הפסד, אך זה יקרה רק אם נובו מסטו תנצח במשחק מוקדם את קטאייה הפינית. ניצחון פיני בסלובניה, והפסד של ראשון לציון לקבוצה הצרפתית החזקה, והמשחק בשבוע הבא בפינלנד יכריע האם ראשון לציון תמשיך לשלב נוסף במפעל.

דריל מונרו מכבי ראשון לציון. ניב אהרונסון
"כולם יודעים שמדובר בקבוצה טובה ומוכשרת". דריל מונרו/ניב אהרונסון

הכתומים יצאו היום לצרפת דרך טורקיה, כשהם מגיעים במצב רוח מרומם אחרי הניצחון על הפועל חולון ביום ראשון, שהעלה אותם בחזרה למקום הרביעי בטבלה. "אנחנו מגיעים לאחד המשחקים הקשים העונה ואין לי ספק שוילרבאן תחפש נקמה, אומנם ניצחנו אותם בבית אבל כולנו יודעים שמדובר בקבוצה טובה ומוכשרת", אמר דריל מונרו לקראת המשחק, "נעשה כל שביכולתנו בכדי לצאת עם ניצחון. המטרה היא לעצור אותם מההתחלה על סקור נמוך כמו שעשינו בבית ולהמשיך לשחק אגרסיבי וחכם".

במשחק הראשון בין ראשון לציון לוילרבאן ניצחו הכתומים את אחת המועמדות לזכייה בתואר 71:82, כשמארק ליונס מתפוצץ עם 23 נקודות ו-8 אסיסטים. מאז המשחק ההוא הצליחה הקבוצה של ג'יי די ג'קסון לעצור את המומנטום השלילי עם שני ניצחונות על קטאייה ונובו מסטו, אך בשבוע שעבר בליגה ספגו הפסד 79:63 לגראבלין, מוליכת הטבלה, וירדו למקום השלישי בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully