וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד הבולגרי הכריעו: שרון דרוקר יאמן, המאמן ייקח את ההצעה?

26.1.2016 / 15:40

בישיבה שנערכה באיגוד הכדורסל הבולגרי הוחלט כי מאמן ראשון לציון יאמן את הנבחרת במוקדמות יורובאסקט 2017, אך הצדדים עדיין צריכים להפגש כדי להפוך את העניין לרשמי

one

איגוד הכדורסל הבולגרי הודיע היום (שלישי) כי שרון דרוקר יאמן את הנבחרת המקומית, לאחר ישיבה של הנהלת האיגוד, אולם למרות ההודעה, המינוי עדיין לא רשמי, וחתימה עוד לא התבצעה. נציגים של האיגוד הבולגרי צפויים להגיע בתקופה הקרובה לישראל על מנת להיפגש עם המאמן ולדון עמו בתנאים, אם וכאשר יקח על עצמו את התפקיד.

מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר. ניב אהרונסון
בדרך אתגר חדש? שרון דרוקר/ניב אהרונסון

דרוקר (48) מוביל זאת השנה השנייה את מכבי ראשון לציון לעונה מוצלחת בצמרת הטבלה הישראלית, כשבמקביל קרובה הקבוצה להעפלה לשלב שמינית גמר היורופקאפ. למאמן ניסיון עשיר בכדורסל האירופי כשאימן את אוראל גרייט הרוסית, עמה אף זכה בגביע האתגר, ריטאס וילנה הליטאית, אוסטנד הבלגית, אריס סלוניקי היוונית ומונטגרנרו האיטלקית. הישג השיא שלו כמאמן הגיע בעונת 2003/4 כשהוביל את הפועל ירושלים לזכייה ביול"ב קאפ, כשהיא גוברת במשחק הגמר על ריאל מדריד.

נבחרת בולגריה, אותה אימן בעבר פיני גרשון, לא העפילה לשני הטורנירים האחרונים של אליפויות אירופה, כשהיא כשלה במשחקים המוקדמים. בהגרלה שנערכה בסוף השבוע קיבלה בולגריה את הבית הקשה ביותר במוקדמות ביחד עם המועמד לעלייה סלובניה, אוקראינה וקוסובו, כשמנצחת הבית וארבע הסגניות הטובות ביותר תעפלנה בסופו של דבר ליורובאסקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully