וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: ראוניץ' ומארי בחצי הגמר, מסע הקסם של קונטה נמשך

המדורג 2 גבר 3:6, 7:6 (5), 2:6, 3:6 על פרר בקרב קשוח מהקו האחורי, ומחכה לקנדי שגבר על מונפיס. הבריטית גברה על שואי ז'אנג 1:6, 4:6 בקרב הסינדרלות, תפגוש בחצי את קרבר

הטניסאי הבריטי אנדי מארי. AP
עבודה קשה. מארי/AP

אליפות אוסטרליה הפתוחה בטניס הגיעה לשלביה האחרונים והיום (רביעי) תתברר תמונת חצאי הגמר אצל הגברים ואצל הנשים. ג'ו קונטה ואנג'ליק קרבר תפגשנה אצל הנשים אחרי ניצחונות שהקפיצו אותן למעמד הזה בפעם הראשונה בקריירות שלהן. אנדי מארי גבר על דויד פרר בארבע מערכות מתישות, והוא ישחק נגד מילוש ראוניץ' שניצח את גאל מונפיס

מילוש ראוניץ' טניסאי קנדי. AP
מרגיש שזו השנה שלו. ראוניץ'/AP

גברים

דויד פרר (ספרד, 8) - אנדי מארי (בריטניה, 2) 3:6, 7:6 (5), 2:6, 3:6

אנדי מארי העפיל בפעם השישית בקריירה לחצי הגמר באוסטרליה, אחרי ניצחון לא קל על הספרדי, במאבק נחוש מצד שני השחקנים הלוחמניים. אחרי שבוע לא קל מבחינת הסקוטי, שאשתו כורעת ללדת בימים אלה ממש, הוא שוב לפרקים נראה חד ונחוש כשהיכה 49 ווינרים בקרבות הארוכים מהקו האחורי. מארי השלים את הניצחון תוך שלוש שעות ו-20 דקות, כדי לקבוע היסטוריה בריטית: זו הפעם הראשונה שלבריטים יש שני נציגים בחצי הגמר מאז 1977. מארי אומנם גם סבל מ-64 שגיאות לא מחויבות, אבל פרר ודאי יתאכזב לגלות שהוא חבט 54 שגיאות לא מחויבות מול 23 ווינרים בלבד, ובעוד מארי ניצל 6 מ-13 אפשרויות שבירה, פרר ניצל רק 2 מ-9. מארי עלה למאזן 6:13 מול הספרדי בן ה-33, ויצפה בעניין ברבע הגמר האחרון.

מילוש ראוניץ' (13) - גאל מונפיס (23) 3:6, 6:3, 3:6, 4:6

אחרי שניצח את פדרר בגמר טורניר בריסביין, ואחרי שהשווה את הישג השיא שלו עם העפלה לשמונה האחרונים במלבורן, ראוניץ' שיפר את ההיסטוריה האישית שלו עם עוד משחק אגרסיבי. מונפיס ניצח בשני המפגשים הקודמים בין השניים, אבל הפעם הקנדי המצוין היה חזק מדי בשבילו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הטניסאי הבריטי אנדי מארי מול דויד פרר. AP
כמו תמיד מול פרר, קרב קשה. מארי/AP
ג'ו קונטה, טניסאית בריטית. GettyImages
לא עוצרת. קונטה/GettyImages

נשים

אנג'ליק קרבר (גרמניה, 7) - ויקטוריה אזרנקה (בלארוס, 14) 3:6, 5:7

הגרמניה, שלפני יומיים עלתה לראשונה לרבע הגמר במלבורן, המשיכה לשבור את השיאים של עצמה עם העפלה לארבע הגדולות, ועשתה את זה בסטייל. קרבר התייצבה למשחק עם מאזן שלילי (6:0) נגד אזרנקה, אבל אחרי שניצחה בצורה מרשימה את המערכה הראשונה הגיע הקאמבק הגדול: קרבר חזרה מפיגור 5:2 ו-40:0 במערכה השנייה, הצילה חמש נקודות מערכה, והצליחה להנחיל לבלארוסית הפסד ראשון ב-2016. היא הגרמניה הראשונה שמגיעה לחצי הגמר באליפות אוסטרליה מאז אנקה הובר ב-1998. "אני לא יכולה להסביר את זה", היא אמרה בסיום, "הייתי ב-6:0 נגדה וכשעליתי למגרש פשוט אמרתי לעצמי 'תעשי הכול ותאמיני שאת יכולה לנצח'". אזרנקה, בעבר אלופה פעמיים במלבורן, לא הפסידה מערכה בטורניר, עד היום.

ג'ו קונטה (בריטניה) - שואי ז'אנג (סין) 1:6, 4:6

אחרי שכבר הדיחה את ונוס וויליאמס ויקטרינה מקארובה, הבריטית המשיכה את מסע הקסם שלה עם ניצחון בקרב הסינדרלות. קונטה שמדורגת 47 בעולם וצפויה להיכנס לטופ 30 בשבוע הבא, הפכה לבריטית הראשונה בחצי גמר גרנד סלאם מאז ג'ו דיורי ב-1983 אחרי שז'אנג הסנסציונית (133 בעולם) לא הצליחה להוות יריבה. "רק רציתי לעלות למגרש, לשחק הכי טוב שאני יכולה ולגרום לקהל ליהנות", אמרה המנצחת בת ה-24, שנולדה באוסטרליה וחיה בה עד גיל 14.

אנג'ליק קרבר, טניסאית גרמניה. GettyImages
ניצחון ראשון בקריירה על אזרנקה. קרבר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully