וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלנדו סה חתם במכבי תל אביב: "רוצה לזכות בכמה שיותר תארים"

26.1.2016 / 14:03

החלוץ החדש של הצהובים הצטרף רשמית: "שמח להצטרף למועדון בסדר גודל של מכבי תל אביב. שמעתי רבות על האווירה במשחקי הבית". קרויף: "כולם סבורים שהחלק הקדמי בקבוצה זקוק לחיזוק"

one

למכבי תל אביב יש חלוץ חדש. היום (שלישי) אורלנדו סה הפורטוגלי חתם רשמית בשורות הצהובים, לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות. סה הגיע למכבי תל אביב מרדינג, שקיבלה עבור כרטיסו כ-800 אלף יורו. הוא צפוי להרוויח כחצי מיליון דולר נטו בעונה.

סה אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אני שמח להצטרף למועדון בסדר גודל של מכבי תל אביב. שמעתי רבות על האווירה במשחקי הבית ואני מקווה לעזור לחבריי החדשים לקבוצה לזכות בכמה שיותר תארים".

ג'ורדי קרויף הוסיף: "הקו הקדמי של מכבי תל אביב הוא חלק בקבוצה שכולם סבורים כי הוא זקוק לחיזוק והרקורד המוכח של אורלנדו בכיבוש שערים מדבר בעד עצמו. הוא שחקן חזק עם נוכחות מרשימה, יכולת כיבוש שערים ושחקן שכולנו בטוחים שיהיה נכס עבורנו. אנו משוכנעים כי אורלנדו ישתלב מהר, יחזק את הקבוצה ויעזור לנו להשיג את המטרות שלנו".

מרטין ביין: "הבעלים מיץ' גולדהאר מחוייב להמשיך בפיתוח ובחיזוק כל רובד במועדון. במיוחד משמח אותנו לדעת כי ההצלחה שלנו בשנים האחרונות יחד עם ההופעות שלנו באירופה עוזרים לנו בהחתמתם של שחקנים כמו אורלנדו".

שחקן מכבי תל אביב, אורלנדו סה. מכבי תל אביב, אתר רשמי
הרכש החדש. סה מתאמן/אתר רשמי, מכבי תל אביב

סה גדל בבראגה ועלה לקבוצה הבוגרת ב-2007. הוא שיחק בקבוצה כשנתיים, רשם 11 הופעות וכבש שני שערים לפני שנרכש על ידי פורטו תמורת שלושה מיליון יורו. אחרי שנתיים לא מוצלחות ועונת השאלה לנסיונאל (שלושה שערים ב-16 הופעות) עבר לפולהאם בהעברה חופשית, אך גם בקבוצה הלונדונית לא הותיר חותם (שער בשבע הופעות). ב-2012 עבר לא.א.ל לימסול ורשם את התקופה הטובה בקריירה כשכבש 18 שערים ב-36 הופעות. בתחילת עונת 2014/15 עבר לפולין עת חתם בלגיה ורשה, בשורותיה סיפק עונה מצוינת שכללה 14 שערים ב-33 הופעות. העונה שיחק ברדינג האנגלית בשורותיה כבש חמישה שערי ליגה ב-19 הופעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

סה נפרד מאוהדי רדינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully