וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד פלא? בריאל מדריד מנסים להיפטר ממרטין אודגארד

שער אחד בשנה שלמה, הופעה בודדת בקבוצה הראשונה, החברים שלא סובלים אותו והאוהדים המתוסכלים. שנה להחתמתו של הנורבגי במדריד, ובספרד תוהים: האם מדובר בחתול בשק?

one

אחת ההעברות המסקרנות של חודש ינואר אשתקד הייתה החתמתו של מרטין אודגארד בריאל מדריד. ילד הפלא הנורבגי, כך הוא כונה אז, בן 16 בסך הכול, הגיע לאחד המועדונים הגדולים בעולם אחרי שזכה לחיזורים מלא מעט קבוצות פאר דוגמת מנצ'סטר ינייטד וסיטי, צ'לסי, ליברפול וארסנל. הוא נבחן בשורותיהן, אך בסופו של דבר הוחתם בריאל מדריד, אחרי שנשיא המועדון, פלורנטינו פרס, התעקש לצרפו.

מאז? שער אחד ושני אסיסטים ב-21 משחקים בריאל מדריד קסטיאה (הקבוצה השנייה של המועדון המשחקת בליגה השלישית בספרד) והופעה אחת (כפויה) בקבוצה הבוגרת. ילד פלא? לא בדיוק. בספרד החלו לתהות על פשר ההעברה, מה קרה בדרך והאם ריאל מדריד בכלל רכשה חתול בשק. פרננדו באקרו, עיתונאי ספרדי מהיומון "ספורט", כתב טור בנושא, שזכה לעשרות אלפי שיתופים ברשתות החברתיות.

שחקן ריאל מדריד, מרטין אודגור. GettyImages
שער ב-21 הופעות. אודגארד/GettyImages

"למה ריאל מדריד החתימה את מרטין אודגארד", שואל באקרו. "עברה כבר שנה, אבל עדיין לא ראינו שום דבר. הנורבגי, נכון לעכשיו, נחשב לאחד הכשלונות הגדולים של פלורנטינו פרס במועדון בכל הקשור להעברות, והיו לא מעט כאלו. ב-22 בינואר, 2015, זכה השחקן הצעיר להצגה שלא הייתה מביישת את הכוכבים הגדולים ביותר, על אף שהיה בסך הכול בן 16. אחד השחקנים המבטיחים והכשרוניים באירופה, קראו לו אז. מסתבר שזה לא כל כך נכון".

הספרדי הוסיף: "למרות הרצון העז של פרס, כשנה עברה ולאודגארד עדיין אין מקום בקבוצה הבוגרת. חתול בשק? כנראה. למעשה, אודגארד שיחק 21 פעמים בלבד בקבוצה השנייה של הבלאנקוס, קאסטייה, וכבש שער אחד בלבד יחד עם שני אסיסטים. הוא פתח בסך הכול בעשרה משחקים. קרלו אנצ'לוטי קיבל הוראה לתת לו דקות במשחק האחרון של עונה שעברה. הוא התבקש להכניס אותו לקראת הסיום במקום כריסטיאנו רונאלדו. כנראה שבמועדון חשבו שהדבר יעזור להכנסות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד. GettyImages
רכש חתול בשק? פרס/GettyImages

עוד כתב העיתונאי: "ריאל מדריד שילמה על ילד בן 16 כשלושה מיליון יורו, סכום שבעתיד יגיע עד לכשבעה מיליון יורו. הוא נבחן כזכור בליברפול, צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי וארסנל, אך בסופו של דבר פרס היה זה שבלע את הפיתיון. האם הוא הגיע רק בשביל למכור חולצות?".

"מהרגע שהגיע למועדון, זכה אודגארד לזכויות של כוכב", כתב באקרו. "הוא מרוויח 1.2 מיליון יורו בעונה - סכום חסר תקדים, במיוחד כשמדובר בילד צעיר. חבריו לקבוצה בכלל לא אוהבים אותו. הם מאוכזבים ממנו מאוד. בחוזהו מופיע סעיף שעל פיו הוא יתאמן עם הקבוצה הראשונה - כשהדבר מכעיס מאוד הן את חבריו לקבוצה והן את שחקני הקבוצה הראשונה של ריאל מדריד. בקיצור, החתמתו, עד עתה, היא פיאסקו. כשמאמני הקבוצה הבוגרת פזלו לעבר הקבוצה השנייה הם בכלל לא הסתכלו לכיוונו של הנורבגי. הוא לא היה בתוכניות אפילו למשחק הגביע מול קאדיס. בנוסף, במועדון רוצים להעבירו בהשאלה, אבל אף קבוצה לא מעוניינת בשחקן כל כך צעיר, שלא מצליח אפילו בקבוצה השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully