וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 26.1: אמבולו בדרך לוולפסבורג, "ניימאר החדש" לפיורנטינה?

הזאבים קרובים לרכוש את חלוץ באזל, "גאביגול" עשוי לעבור לקבוצה של סוזה. ז'רביניו חתם בסין, אדבאיור בפאלאס, וולפסבורג החתימה שחקן ברזילאי ולאן עבר אחד הכשרונות הגדולים בארגנטינה?

one

העברות

* שחקן הכנף, ז'רביניו, עזב את רומא וחתם בהביי פורצ'ן מהליגה הסינית. הביי פורצ'ן שילמה לג'אלורוסי כ-18 מיליון יורו עבור השחקן מחוף השנהב.

* וולפסבורג הודיעה על החתמתו של הקשר-חלוץ הברזילאי, ברונו הנריקה בן ה-25, שכבש שבעה שערים במדיה של גויאס הברזילאית בעונה החולפת. תשלם עבורו כ-4.5 מיליון יורו.

* סאו פאולו שאלה מבוקה ג'וניורס את אחד הכשרונות הגדולים בארגנטינה - החלוץ ג'ונתן קאז'רי בן ה-22, שכבש עשרה שערי ליגה בארגנטינה בעונה החולפת.

* עמנואל אדבאיור המושמץ חתם בקריסטל פאלאס וינסה לעזור לקבוצה של אלן פארדיו להיאבק על מקום בליגה האירופית בעונה הבאה.

שמועות

* החלוץ המבטיח של באזל, בריל אמבולו בן ה-18, בדרך לוולפסבורג, כך טוענים בגרמניה. אמבולו, שכבש העונה חמישה שערי ליגה ב-13 הופעות, נחשב לאחד השחקנים הכי מבטיחים באירופה כיום. על פי הדיווח, הזאבים ישלמו לפ.צ באזל כ-25 מיליון יורו תמורת הזכות לרכוש את כרטיסו.

* האם גבריאל, המכונה "ניימאר החדש" או "גאביגול", בדרך לפיורנטינה? החלוץ הכשרוני של סנטוס (19) עשוי להגיע לוויולה תמרות 20 מיליון יורו, כך מדווחים ב"גאזטה" האיטלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully