וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: כשזלאטן איברהימוביץ' פגש את האיש המפחיד בצרפת בזירת האגרוף

כוכב פריס סן ז'רמן ושחקן הראגבי לשעבר, סבסטיאן שבאל, לקחו חלק בקרב אגרוף, הדוגמנית שהחליטה להטיל קללה על אקס באיירן מינכן, הכלבה שסיימה חצי מרתון במקום השביעי ולמה יעקב בוזגלו מתרגש?

צילום מסך

בווידאו: רונאלדיניו ניצל בנס מתאונת דרכים

11:01:כשמריו באלוטלי פגש את אמן "ההשחלות"

10:33: זלאטן ושבאל - ראש בראש

שניים מהאנשים המפחידים ביותר בצרפת - חלוץ פריס סן ז'רמן, השבדי זלאטן איברהימוביץ', ושחקן הראגבי לשעבר, סבסטיאן שבאל, לקחו חלק בפרויקט מקומי במסגרתו נכנסו האחד עם השני לזירת האגרוף. תמונות מהקרב עצמו עדיין לא הודלפו, שכן בצרפת יפרסמו אותן באירוע מיוחד, וכן את הווידאו מהקרב. בינתיים, אנו יכולים להסתפק בתמונות מהשקילה, מהפייס אוף בין השניים ומהציוץ הנהדר של זלאטן: "חשבתי שאני החיה היחידה בצרפת".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

10:21: הקללה שרודפת את אקס באיירן מינכן

החלוץ הפרואני, פאולו גררו, כבש שישה שערים ב-11 הופעות בקבוצתו הקודמת קורינתיאנס. במאי, 2015, עבר לפלמנגו ופתח בצורה טובה, אך באמצע משהו קרה. שערו האחרון בקבוצה הגיע אי שם באוגוסט, ומאז - בצורת. האוהדים המודאגים חיפשו תשובות ליכולת של החלוץ, ששיחק בעבר בבאיירן מינכן ובהמבורג, ועל פי העיתון הברזילאי, "מייה הורה", הם גם מצאו תשובה. קוראים לה ברברה אוואנס, דוגמנית, שבעבר הייתה בת הזוג של החלוץ. על פי "מייה הורה", אוואנס, שכעסה מאוד על כך שגררו עזב אותה, החליטה לשכור את שירותיו של שאמאן מקומי כדי שיכשף את השחקן. גררו לא כבש למעלה מחמישה חודשים, אוהדי פלמנגו כבר החלו בניסיונות להסיר את הקללה.

10:10: ניימאר משחק עם ילדים, ומפגין כישורים

10:00: משעמם לכם במשרד? אולי תלמדו משהו מהבחור הזה

09:57: ההערצה הגדולה לרונאלדיניו בהודו

09:51: הכלבה שסיימה שביעית בחצי המרתון בארצות הברית

כלבה מסוג בלאדהאונד ברחה לבעליה מעט לפני קו הזינוק במרוץ ל-21 קילומטרים באלבמה, ועשתה את דרכה עד לקו הסיום. הבעלים המבוהלת חששה שאיבדה את כלבתה האהובה, אך תמונות של אנשים המומים, שזיהו כלבה שחוצה את קו הסיום, גרמו לאיחוד המרגש בין השתיים. הכלבה אגב, עצרה את השעון על שעה ו-33 דקות ולמעשה סיימה במקום השביעי.

09:44: יעקב בוזגלו נרגש

09:33: הקוורטרבק של מיזורי, מאטי מאוק, צולם כשהוא מסניף קוקאין - והושעה על ידי קבוצתו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully