וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת החלומות: כך השפיע גל מקל על צמרת הטבלה

26.1.2016 / 7:00

גארד מכבי תל אביב דורג שלישי בניקוד השבועי ועזר לזוכה השבועי להשיג נתון מרשים של 233 נקודות. וגם: מי מבין חברי ליגת ה-VIP מדורג שני בדירוג הכללי, לאן נפל מאיר טפירו ומה קורה למומחה וואלה! ספורט אהרל'ה וויסברג?

one

בווידאו: הפועל תל אביב מנצחת 73:89 את מכבי אשדוד

המחזור הרביעי של ליגת החלומות "אלדן" של מנהלת ליגת העל בכדורסל בשיתוף וואלה! ספורט ננעל אמש (שני) עם סיום המחזור ה-17 בליגת העל. אחרי המחזור השני מוביל את הטבלה הכללית קובי פרום עם 883 נקודות, כשבמקום השני עם 16 נקודות פחות נמצאות שתי נבחרות כשאחת מהן שייכת לשלומי פרי, דובר מנהלת הליגה, שהשיג השבוע 208 נקודות מכובדות. הזוכה במקום הראשון בליגה בסיום העונה יזכה ב-25 אלף שקלים. ומה עם מאיר טפירו? הגארד של מכבי קרית גת, ממש כמו הקבוצה שלו, צנח בדירוג מהמקום ה-13 הכללי עד המקום ה-127. החל מהיום בבוקר ניתן לבצע חילופים למחזור החמישי ועד לפני המשחק בין הפועל חולון למכבי חיפה, ביום שבת בשעה 19:45.

לעמוד ליגת החלומות ולהרשמה

כמו בשבוע שעבר, גם השבוע אלאדה אמינו זיכה את מי שבחר בו בלא מעט נקודות, כשהפעם היה שווה 37 נקודות, הכי הרבה מבין שחקני המחזור ה-17. מי השלימו את חמשת הראשונים הם דריל מונרו עם 36 נקודות, גל מקל עם 35, ריצ'רד האוול עם 31 נקודות וסילבן לנדסברג עם 30 נקודות אישיות.

ג'רמיס סמית' שחקן הפועל חולון (שמאל) מול אלאדי אמינו שחקן הפועל אילת. יוסי ציפקיס
סטטיסטיקה נהדרת. אמינו/יוסי ציפקיס

בכדורסל MOLTEN הרשמי של ליגת העל זוכה משה רבינוביץ' עם קבוצת "סטיבן הוקינג" שהשיגה השבוע 233 נקודות, הכי הרבה נקודות שהושג העונה במחזור בודד עד כה העונה. רבינוביץ' בחר בשלושת השחקנים המובילים של המחזור - גל מקל, אלאדה אמינו ודריל מונרו, שהיה הקפטן שלו, לצד ג'ון דיברתולומיאו, נאור שרון, שון דאוסון, כארם משעור ו-ווילי וורקמן, כשהמאמן שלו הוא רמי הדר. גם המקום השני השבועי, קבוצת הנביא, השיגה תוצאה נהדרת של 226 נקודות.

ליגת החלומות VIP נכבשה על ידי שלומי פרי, שכאמור נמצא במקום השני הכללי, והוא מוביל ב-103 נקודות על פני המקום השני, בוא נמצאת קבוצת "השריף" של רועי חגאי. שחקן נוסף שהשיג תוצאה טובה מאוד הוא שחקנה של הפועל עפולה זיו בן צבי, שהשיג 193 נקודות שבועיות ועלה למקום השלישי הכללי בליגת ה-VIP. ומה בתחתית? שון דניאל עדיין במקום האחרון אך מתחיל להתקרב לליגה עם מחזור נאה של 130 נקודות, והמאכזב הגדול הוא מי שנמצא במקום ה-10 מתוך 11, האלוף הפרטי שלנו, אהרל'ה וייסברג, עם שבוע נורא של 102 נקודות ו-577 נקודות כלליות לא טובות בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully