וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה לדיאן ראדוניץ': חפש קבוצה אחרת

26.1.2016 / 6:30

האלופה חיכתה עד אחרי הסיכום עם אורלנדו סה כדי להודיע לחלוץ הקרואטי כי היא לא מעוניינת בהמשך ההתקשרות איתו. הפועל תל אביב ומספר קבוצות מאירופה מעוניינות בראדוניץ'

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על מכבי פתח תקוה

דיאן ראדוניץ' סיים את דרכו במכבי תל אביב. אתמול (שני) הודיעה האלופה לחלוץ הקרואטי שהיא מעוניינת לשחרר אותו מהסגל וכי עליו לחפש לעצמו קבוצה חדשה. ההודעה הגיעה במקביל לסיכום עם אורלנדו סה, שכבר נחת בארץ ואמור לעבור היום בדיקות רפואיות ולחתום באופן רשמי. במכבי תל אביב המתינו בימים האחרונים עם ההודעה לראדוניץ' ורק אחרי שסיכמו עם חלוצה של רדינג, הודיעו רשמית לקרואטי שהם לא מעוניינים בהמשך ההתקשרות איתו, ומבקשים שימצאו לעצמו קבוצה חדשה.

ראדוניץ' עוד האמין בחודש האחרון כי יישאר צהוב עד תום העונה, לאחר שהיה נמצא בתקופה טובה ונראה מצוין באימונים. הקרואטי חשב שיקבל הזדמנות אמיתית אצל פטר בוס אבל אחרי משחק הגביע מול רמת השרון, בו פתח בהרכב, הגיעו שני משחקי הליגה מול הפועל עכו ומכבי פתח תקווה בהם לא שיחק אפילו דקה. אז כבר הבין כי ימיו בקבוצה ספורים.

מספר קבוצות בארץ מתעניינות בחלוץ, ביניהן הפועל תל אביב. ראדוניץ' אף זוכה להתעניינות מקבוצות באירופה ובימים הקרובים יקבל החלטה על צעדיו.

דיאן ראדוניץ' מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אומר שלום. ראדוניץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully