וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנלואיג'י בופון הודיע: "אפרוש אחרי מונדיאל 2018 ברוסיה"

השוער האיטלקי בן ה-38 של יובנטוס קבע תאריך לסיום הקריירה המפוארת שלו: "אם אצליח להגיע למונדיאל הזה בריא, אשחק בו ואסגור את הדלת על הכדורגל". הג'נרל מנג'ר של הגברת הזקנה, ג'וזפה מארוטה: "יכול להישאר כמה שירצה"

אתר רשמי

בווידאו: הכל שטויות

אחד השוערים הגדולים בהיסטוריה של הכדורגל, ג'אנלואיג'י בופון, זכה היום (שני) בפרס ספורטאי השנה על שמו של העיתונאי המנוח ג'אני בררה, כשבמהלך הטקס החליט להטיל פצצה.

בופון בן ה-38 קבע תאריך לפרישה שלו ואמר שיתלה את הכפפות אחרי מונדיאל 2018 ברוסיה: "אם אצליח להגיע בריא למונדיאל ברוסיה, אשחק בו ואפרוש מיד לאחר מכן. אסגור את הדלת על קריירת הכדורגל שלי".

ג'נרל מנג'ר יובנטוס, ג'וזפה מארוטה, התייחס לדבריו של בופון, שיהיה בן 40 כשיפרוש אם התוכנית שלו תצא לפועל: "יש לו דף חלק והוא מחליט על גורלו. הוא יכול להישאר ביובנטוס כמה שירצה והוא יכול לעשות ככל העולה על רוחו".

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. GettyImages
עוד טורניר גדול אחד? בופון/GettyImages

בופון אגב, התייחס לרצף הנהדר של יובה בליגה: "זו תקופה יוצאת דופן. להשיג 11 ניצחונות רצופים זה אדיר גם מבחינה מנטלית וגם מבחינה פיזית. צריך להיות זהירים, רצפים סופם להיגמר. ננסה להאריך את הרצף כמה שאפשר ולאגור נקודות לקראת הרגעים המכריעים של העונה".

בופון התייחס גם לפאולו דיבאלה, שנמצא בכושר אדיר ביובה: "הוא עשה דברים אדירים בפאלרמו בעונה שעברה, וכמובן שקשה לשחזר כזה דבר ביובה, אבל הוא התאקלם בצורה מדהימה אצלנו השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully