וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב גברה 73:89 על מכבי אשדוד, מהפך אדיר לאילת

משחק מבולגן בהיכל שלמה הסתיים בניצחון שלישי בארבעה משחקים לאדומים. לימונד (17 נק') בלט, רק נקודה לסוואן בצד השני. שרון אברהמי: "היה קשה, בנויים מהגנה טובה". החבורה של קטש הפכה פיגור של 22 נקודות ל-73:74 דחוק על קרית גת

one

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל תל אביב על אשדוד

שני משחקים נערכו היום (שני) במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל בכדורסל. במוקד, ניצחה הפועל תל אביב 73:89 את מכבי אשדוד, לאחר שאיבדה יתרון גדול ברבע השלישי, אך התעשתה בסיום והצליחה לנצח בביתה. הפועל אילת רשמה 73:74 על עירוני קרית גת, לאחר שהייתה בפיגור של 22 נקודות במחצית הראשונה.

שרון אברהמי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ניצחון בית קשה. אברהמי/ברני ארדוב

הפועל תל אביב גברה הערב (שני) 71:89 על מכבי אשדוד במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל. האדומים רשמו ניצחון שלישי בארבעה משחקים למרות שכהרגלם, איבדו יתרון גדול ברבע השלישי אחרי שפתחו פער דו ספרתי במחצית הראשונה. המשחק היה מבולגן לחלוטין, אך רביב לימונד וג'ון וויליאמסון במשחק גדול, בתוספת סלים חשובים של טרה סימונס ורוברט רות'בארט בדקות האחרונות, נתנו לאדומים את הניצחון. מתן נאור אגב, היה פשוט נהדר בהגנה.

קלעו להפועל תל אביב: רביב לימונד 17 (6 מ-7 ל-2, 1 מ-5 ל-3), 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, ג'ון וויליאמסון 16 (6 מ-14 מהשדה) ו-7 ריבאונדים, טרה סימונס 15 ו-6 ריבאונדים, רוברט רות'בארט 13 ו-9 ריבאונדים, טיילור באטל 12 ו-6 ריבאונדים, ג'ף אלן 10, תמיר בלאט 3, מתן נאור 3 (1 מ-7 ל-3). גיל אמיתי שותף (3 דקות) ולא קלע.

קלעו למכבי אשדוד: צ'רלס תומאס 19, ווילי וורקמן 16, יהונתן שולדבראנד 15 (3 מ-8 ל-3) ו-7 ריבאונדים, דיאנטה גארט 12 (1 מ-7 ל-3), 7 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-6 איבודים, מיקל גלאדנס 5 ו-7 ריבאונדים, אור סולומון 3, ג'רמיין הול 2, איזייה סוואן 1 (0 מ-4 ל-2, 0 מ-5 ל-3). יהוא אורלנד שותף (6 דקות) ולא קלע.


רבע 1

המשחק נפתח בתצוגה הגנתית רעה של שתי הקבוצות. אקס האדומים, יהונתן שולדבראנד, קלע 2 שלשות רצופות ונראה שהוא הגיע חם מול הקבוצה בה פרץ לתודעה. הפועל התקשתה, אך אז התעוררו רביב לימונד וג'ון וויליאמסון והעלו את הפועל ליתרון 21:24 בתום הרבע.

רבע 2

אחרי רבע צמוד, האדומים פתחו מבערים ובעזרת דקות טובות של לימונד ורות'בארט, עלו ליתרון דו ספרתי. אשדוד נראתה תקועה בהתקפה, אך המשיכה לקלוע בקצב סביר בהתקפה, מה שמנע התפרקות מוקדמת. 39:52 להפועל תל אביב במחצית.

רבע 3

הבלאגן הגדול המשיך כשברבע הזה, הייתה זו אשדוד שניצלה אותו. האדומים איבדו את הראש, וויליאמסון ובאטל איבדו כדורים ואשדוד, בזכות דקות טובות של תומאס ושולדבראנד, הצליחה לכרסם ביתרון ואף להשוות, אך האדומים היו אלה שירדו ביתרון של 62:64 לקראת הרבע האחרון.

רבע 4

האדומים יצאו מהשוק, התחילו לשמור בהגנה והצליחו להחזיר לעצמם את היתרון הדו ספרתי. סימונס, באטל ולימונד קלעו סלים חשובים, מתן נאור היה נהדר בהגנה וביום שבו אייזיאה סוואן ודיאנטה גארט עם 1 מ-12 לשלוש וסוואן מסיים עם נקודה אחת בלבד, לאשדוד אין מה למכור. 79:89 להפועל תל אביב בסיום.

רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב חוגג עם הספסל. ברני ארדוב
נתן משחק גדול על אף שלא היה כשיר. לימונד/ברני ארדוב

שרון אברהמי, המאמן המנצח אמר אחרי המשחק: "תחושות טובות, זה היה ניצחון חשוב. היה מאוד קשה בסוף, ג'ף אלן ורוברט רות'בארט יצאו בחמש עבירות. אנחנו לא תמיד בפרונט, אבל עושים עבודה מדהימה. עופר עוזר לי, וגם ברק, מגיע להם גם כן קרדיט. אנחנו תלויים בהגנה, ובמשחקים שלא שומרים, אנחנו לא יכולים לנצח. אנחנו בנויים מהגנה טובה. בימים כמו נגד מכבי חיפה ואשדוד, יכולים לנצח משחקים גדולים כאלה. כל הליגה מתחזקת ואנחנו בודקים את השוק ואם יהיה משהו שיוכל לשדרג אותנו אנחנו נלך על זה".

רביב לימונד: "אין לי תשובה ליכולת, אני שמח שהצלחתי לשרוד היום. במחצית הראשונה לא היה לי אוויר והיה קשה, אבל שיחקנו חזק וכולם עזרו לי. עשינו צעד קדימה ושניים אחרונה, רוצה המשכיות, לא רוצה לרתום את העגלה לפני הסוסים. שבוע הבא כבר אגיע בריא".

צביקה שרף: "הפסדנו את המשחק בצדק, לא הגיע לנו לנצח. הפועל הגיעו עם הרבה יותר רצון. לא הבאנו את השאפתנות שלנו הערב, ויתרנו על הרבה יותר מדי דברים בביצוע בהגנה ובהתקפה. אמנם ברבע השלישי חזרנו למשחק, אבל זה עדיין לא היה כמו שצריך, יהיו לנו ותר מדי איבודי כדור ואחוזי קליעה לא טובים ולהפועל מגיע הניצחון וכל הכבוד. אני מאוד מאוכזב מהמשחק שלנו".

גארט וסולומון/ברני ארדוב

הפועל אילת - עירוני קרית גת 73:74

הפועל אילת ניצחה הערב (שני) 73:74 את עירוני קרית גת בסיומו של משחק משוגע. האורחת פתחה את המשחק בטירוף עם דקות טובות של נמרוד טישמן ואלאנדו טאקר ואף עלתה ל-22 נקודות הפרש באמצע המחצית הראשונה. במחצית השנייה החבורה של נתי כהן התרסקה ואיפשרה למקומיים להפוך ולרשום ניצחון שני ברציפות. קרית גת ספגה הפסד שלישי ברציפות ובעיקר הפסד מוראלי לאחר שכבר הובילה בהפרש גדול. קאליף וויאט הוביל את המנצחת עם 21 נקודות, אלאדה אמינו תרם 20. טישמן קלע 19 למפסידה.

קלעו להפועל אילת: קאליף וואייט 21 (2 מ-7 ל-3) ו-7 אסיסטים, אלאדה אמינו 20 ו-11 ריבאונדים, אלישי כדיר 13, אפיק ניסים 8, דיאנדרה קיין 8 ו-8 ריבאונדים, לה-קווניטון רוס 4.

קלעו למכבי קרית גת: נמרוד טישמן 19 (5 מ-7 ל-2, 3 מ-4 ל-3), אלאנדו טאקר 18 ו-6 ריבאונדים, מרקו קילינגסוורת' 12 ו-7 ריבאונדים, פול דילייני 9, מאיר טפירו 7, סטו דגלאס 6, בן אלטיט 2. יוני ניר שותף (16 דקות) ולא קלע.


רבע 1

האורחת פתחה את המשחק טוב יותר עם דקות טובות של נמרוד טישמן, שסיים את הרבע עם 11 נקודות, יותר מכל אילת, שהציגה כדורסל רע מאוד ולא הצליחה למצוא את הטבעת. 10:19 לקרית גת בתום הרבע.

רבע 2

האורחת המשיכה בפירוק השיטתי שלה. טישמן וטאקר המשיכו לחגוג, בעוד אלאדה אמינו ואלישי כדיר מצליחים למנוע בושה יותר גדולה לקראת המחצית השנייה. 30:48 לקרית גת במחצית.

רבע 3

אילת החלה לשחק כדורסל והחלה לנגוס בהפרש הגדול. קאליף וויאט ואלאדה אמינו נכנסו לעניינים, כשגם אפיק ניסים ואלישי כדיר תורמים נקודות חשובות. קרית גת נעצרה על 11 נקודות ברבע השלישי והפער צומק ל-6 נקודות בלבד - 53:59 לקרית גת.

רבע 4

המהפך המקומי הושלם. וויאט ואמינו המשיכו לצלוף בעוד קרית גת נעצרה על 14 נקודות ברבע האחרון ו-25 במחצית השנייה. אילת עלתה ליתרון קטן והגיעה לדקה האחרונה כשלקרית גת יש 3 עבירות לתת, דבר שפגע בה בסיום כאשר לא הצליחה לשלוח את אילת לקו ולהעביר את הכדור לרשותה. ניצחון מדהים לאילת, בטח לנוכח המחצית הראשונה שלה. 73:74 בסיום.

עוד באותו נושא

צפו בתקציר: הפועל אילת - עירוני קרית גת 73:74

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully