וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אורלנדו סה נחת בארץ, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום

25.1.2016 / 15:57

הצהובים סיכמו עם רדינג על העברתו של החלוץ הפורטוגלי בן ה-27, שהגיע לארץ, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום לשנתיים וחצי. ירוויח כחצי מיליון יורו בעונה. הצהובים ישלמו 800 אלף יורו לאנגלים על כרטיסו

מערכת וואלה!

מכבי תל אביב הגיעה לסיכום עם החלוץ הפורטוגלי, אורלנדו סה בן ה-27. החלוץ הפורטוגלי נחת אחר הצהריים בארץ, יעבר בדיקות רפואיות כבר מחר ויחתום על חוזהו. השחקן הגיע לארץ בליווי סוכנו האישי ואמור לערוך את הופעת הבכורה שלו ביום שני מול בית"ר ירושלים.

סה אמור לחתום על חוזהו אחרי שמכבי תל אביב כבר סיכמה עם קבוצתו האנגלית רדינג על רכישת כרטיסו. החלוץ התלבט בין מספר מועדונים שהתעניינו בו באירופה אך לבסוף הסכים להצעת מכבי תל אביב לחוזה ארוך טווח.

מכבי תל אביב ניהלה משא ומתן ממושך עם רדינג כדי לרכוש את כרטיסו של סה, ולבסוף נסגר הסכום על 800 אלף יורו. השחקן אמור לחתום על חוזה לשנתיים וחצי, בשכר של חצי מיליון יורו נטו בעונה.

לשחקן היו שלוש הצעות עיקריות בחלון ההעברות הנוכחי - מא.א.ק אתונה, קלאב ברוז' וממכבי תל אביב, ובסופו של דבר הוא החליט ללכת עם האלופה הישראלית. קרויף מאוד רצה את החלוץ, ששיחק בעבר בהצלחה בקפריסין ובהמשך בלגיה ורשה הפולנית.

סה גדל בבראגה ועלה לקבוצה הבוגרת ב-2007. הוא שיחק בקבוצה כשנתיים, רשם 11 הופעות וכבש שני שערים לפני שנרכש על ידי פורטו תמורת שלושה מיליון יורו. אחרי שנתיים לא מוצלחות ועונת השאלה לנסיונאל (שלושה שערים ב-16 הופעות) עבר לפולהאם בהעברה חופשית, אך גם בקבוצה הלונדונית לא הותיר חותם (שער בשבע הופעות). ב-2012 עבר לא.א.ל לימסול ורשם את התקופה הטובה בקריירה כשכבש 18 שערים ב-36 הופעות. בתחילת עונת 2014/15 עבר לפולין עת חתם בלגיה ורשה, בשורותיה סיפק עונה מצוינת שכללה 14 שערים ב-33 הופעות. העונה שיחק ברדינג האנגלית בשורותיה כבש חמישה שערי ליגה ב-19 הופעות.

אורלנדו סה חלוץ רדינג. Ben Hoskins, GettyImages
יחזק את החוד הצהוב. סה/GettyImages, Ben Hoskins

האזינו: הפודיום, פרק 3. על בלאט, המחזור ה-20 בליגת העל ושאלת ורמוט

בנוגע לקשר הבוסני, האריס מדוניאנין, בספרד דיווחו היום שהאחרון עשוי בסופו של דבר כן לחתום בשיקגו פייר מה-MLS, אך הדברים עדיין לא סגורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully