וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: פדרר ודג'וקוביץ' ייפגשו בחצי הגמר, סרינה גברה על שראפובה

דג'וקוביץ' הביס 3:6, 2:6, 4:6 את נישיקורי, השוויצרי הפך לשחקן המבוגר ביותר המגיע לחצי הגמר מאז 1979 אחרי ניצחון 6:7 (4:7), 2:6, 4:6 על ברדיך. סרינה ניצחה את שראפובה בפעם ה-18 ברציפות, 1:6, 3:6

רוג'ר פדרר, טניסאי שוויצרי. AP
מחפש זכייה חמישית בטורניר. פדרר/AP

אליפות אוסטרליה הפתוחה בטניס מגיעה לשלביה המכריעים והלילה (בין שני לשלישי) יצא לדרך שלב רבע הגמר, לקראת מפגש קלאסי בחצי. רוג'ר פדרר גבר ללא קושי על ברדיך, נובאק דג'וקוביץ' ניצח בשלוש מערכות את נישיקורי, והשניים ייפגשו בקרב על המקום בגמר. כרגע המאזן בין השניים הוא 22:22. דג'וקוביץ' גבר על פדרר בנה שעברה בגמר בווימבלדון ובארה"ב. אצל הנשים, סרינה וויליאמס רשמה ניצחון 18 ברציפות על מריה שראפובה ותפגוש בשלב הבא את אגניישקה רדוואנסקה, שהביסה את קרלה סוארס נבארו.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. AP
חד, יציב, יעיל, ועדיין לא בשיאו. דג'וקוביץ'/AP

נובאק דג'וקוביץ' (סרביה, 1) - קיי נישוקורי (יפן, 7) 3:6, 2:6, 4:6

דג'וקוביץ' לא נראה בשיאו עד עתה בטורניר, כולל בסיבוב הקודם כשנגרר לקרב של חמש מערכות מול ז'יל סימון, ולמעשה גם היום לא נראה בשיאו בדרכו לחצי גמר שישי באוסטרליה, אבל אם ביכולת הזו הוא גובר על נישיקורי בשלוש מערכות חלקות, מה יקרה כשהוא יציג את היכולת ה"סטנדרטית" שלו מ-2015? זה התחיל עם שבירה במשחקון השישי של המערכה הראשונה, אחרי שנישיקורי הוביל 0:40, בדרך ל-3:6. זה נמשך עם עוד שתי שבירות במערכה השנייה בדרך ל-2:6 דומיננטי. המערכה השלישית נפתחה בצורה מעט מוזרה, עם חמש שבירות רצופות משני הטניסאים, כשנישיקורי שובר פעמיים ובכל פעם מאבד את ההגשה שלו מיד. דג'וקוביץ' עלה ל-3:4 ו-3:5, וסגר עניין עם ווינר נהדר בגב היד. נישיקורי המאכזב סיים עם 54 שגיאות לא מחויבות ורק 2 מ-8 בנקודות שבירה. עבור דג'וקוביץ' זה היה ניצחון 19 ברציפות בטורניר גרנד סלאם, והעפלה חצי הגמר ה-29 שלו בטורניר גרנד סלאם.

רוג'ר פדרר (שווייץ, 3) - תומאש ברדיך (צ'כיה, 6) 6:7 (4:7), 2:6, 4:6

בגיל 34 ו-176 ימים הפך פדרר לטניסאי המבוגר ביותר שמגיע לחצי גמר אליפות אוסטרליה מאז 1979, אחרי שניצח פעם נוספת את הצ'כי במפגש ה-23 ביניהם (6:16). פדרר המשיך בכושר הנהדר כשניצח את ברדיך אחרי קצת יותר משעתיים והעפיל בפעם ה-39 בקריירה לחצי גמר גרנד סלאם. השלישי בעולם ניצל את העובדה שברדיך הגיע מעט עייף אחרי שהזיע במשחק הקודם מול רוברטו באוטיסטה אגוט, ואחרי שהתקשה מעט בסט הראשון, טייל בסט השני כשגם בסט השלישי לא התקשה, בדרך, אולי, לזכייה חמישית באוסטרליה וראשונה בגרנד סלאם מאז שהניף את הגביע בווימבלדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הטניסאי היפני קיי נישיקורי. AP
מאוכזב. נישיקורי/AP
סרינה וויליאמס, טניסאית אמריקאית. AP
טיול בדרך לחצי הגמר. סרינה/AP

נשים

סרינה וויליאמס (ארה"ב, 1) - מריה שראפובה (רוסיה, 5) 4:6, 1:6

אי שם ב-2004 ניצחה מריה שראפובה את סרינה וויליאמס. מאז? 0:18 לאמריקאית, ששוב גברה על הרוסייה, הפעם 4:6, 1:6 בדרך לחצי הגמר. סרינה, שפגשה את שראפובה 21 פעמים במהלך הקריירה, רשמה את ניצחונה ה-19 במפגשים ביניהן, למרות פתיחה פחות טובה למשחק. המדורגת ראשונה נשברה כבר במשחקון הראשון, יריבתה שמרה על ההגשות והוליכה 0:2. אלא שאז התעוררה האחות הצעירה לבית וויליאמס, חזרה למשחק ואף הצילה נקודות שבירה במצב של 4:4, בדרך לניצחון בסט הראשון. הסט השני היה כבר סיפור אחר לגמרי, ועל אף שהזדקקה לטיפול רפואי הן בהפסקה שבין המערכות והן במהלך המערכה השנייה - הצליחה להשיג את הכרטיס לשלב הבא, די בקלילות יש לומר, בדרך, אולי, לזכייה שביעית באוסטרליה. בשלב הבא תפגוש סרינה את אגניישקה רדוואנסקה שניצחה את קרלה סוארס נבארו.

אגניישקה רדוואנסקה (פולין, 4) - קרלה סוארס נבארו (ספרד, 10) 1:6, 3:6

אחרי שנזקקה לשלוש מערכות כדי לעבור את אנה-לנה פרידסם בדרך לרבע הגמר, רדוואנסקה העפילה פעם נוספת לחצי הגמר כפי שעשתה ב-2014, עם ניצחון קליל, 1:6, 3:6 על הספרדייה תוך 82 דקות. סוארס נבארו רשמה שבע שגיאות כפולות לעומת אחת של הפולנייה ו-45 טעויות בלתי מחויבות לעומת 13 בלבד של המנצחת, שלצערה, תפגוש את סרינה וויליאמס בשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully