וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של ואן חאל מתערער: "גיגס עשוי להחליף אותו עד סוף העונה"

מאמן מנצ'סטר יונייטד הודה: "היו לי ציפיות גדולות מעצמי ואני לא עומד בהן. זה מתסכל". ב"דיילי מייל" מספרים שכמה מהשחקנים שוב פנו ליו"ר וודוורד וביקרו את שיטות האימון שלו

one

לואי ואן חאל קרוב לפיטורים ממנצ'סטר יונייטד, כך על פי חלק מכלי התקשורת באנגליה. לפי "דיילי מייל", שחקנים בקבוצה פנו לסגן היו"ר, אד וודוורד, וביקרו את שיטות האימון של ההולנדי. חשוב לומר שזו לא הפעם הראשונה בה עולים דיווחים כל כך ששחקנים בכירים בקבוצה מתלוננים על ואן חאל.

המאזן של ואן חאל כמאמן מנצ'סטר יונייטד רע מאוד. 78 משחקים בכל המסגרות, בהם הוא רשם 31 ניצחונות, 29 תוצאות תיקו ו-18 הפסדים. השדים האדומים כבשו העונה 28 שערי ליגה ולא מצאו את הרשת בלא פחות מ-10 משחקים במסגרות השונות. הקבוצה הודחה מליגת האלופות אחרי שלב הבתים, סיימה את דרכה בגביע הליגה אחרי הפסד בפנדלים למידלסברו מליגת המשנה והיא מרוחקת חמש נקודות מהמקום הרביעי.

היכולת, בעיקר בחלק הקדמי, היא הסיבה העיקרית לאש שמופנית לוואן חאל, לא רק מכיוון הפרשנים הרבים, אלא גם מהשחקנים שלו. "וודוורד הבין שהשחקנים של מנצ'סטר יונייטד כבר לא מגיבים לשיטות של חאן חאל והוא שוקל להחליף אותו בריאן גיגס, שייאמן עד סוף העונה", נכתב ב"דיילי מייל".

ואן חאל עצמו לא מתחמק ונראה שקריאות הבוז של חלק גדול מהאוהדים אחרי ההפסד לסאות'מהפטון ביום שבת, בהחלט השפיעו עליו. המאמן ההולנדי אמר אתמול: "היו לי והיו לאוהדים ציפיות גדולות ממני, ולא עמדתי בהם. זה מתסכל אותי".

מאמן מנצ'סטר יונייטד, לואי ואן חאל. GettyImages
איבד את השחקנים. ואן חאל/GettyImages

האזינו: הפודיום, פרק 3. על בלאט, המחזור ה-20 בליגת העל ושאלת ורמוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully