וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אוסטרליה: חשד כבד למכירת משחק גרם להפסקת ההימורים עליו

האתר "פיינקל ספורטס" קיבל הימורים על סך 25 אלף דולר על משחק זניח בסיבוב הראשון במסגרת טורניר הזוגות המעורבים. השחקנים הספרדים, החשודים במכירה, הפסידו 6:0, 6:3 ומכחישים

דויד מאררו טניסאי ספרדי. AP
מכר או נפצע? מאררו/AP

רק שבוע חלף מאז חשפו "באז פיד" בשיתוף עם ה-BBC חשד לפרשיית הטיית משחקים ענקית בעולם הטניס וכבר צצו להן חשדות נוספות, הפעם בנוגע למשחק שהתקיים באליפות אוסטרליה הפתוחה, הנערכת ממש בימים אלה.

על פי הידיעה שהתפרסמה ב"ניו יורק טיימס", אתר הימורי ספורט גדול בשם "פיינקל ספורטס" חסם ביום ראשון, כ-13 שעות לפני ההגשה הראשונה של המשחק, את האפשרות להמר על אחד ממשחקי הזוגות המעורבים שהתקיים במסגרת האליפות במלבורן, מה שהעלה את החשד לכך שהמשחק היה מכור ולכן התקבלו עליו הימורים בלתי שגרתיים.

המשחק המדובר התקיים במסגרת הסיבוב הראשון של טורניר הזוגות המעורבים, בו נפגשו לארה ארואברנה ודויד מאררו הספרדים מול אנדראה הלאבקובה הצ'כית ולוקאש קובוט הפולני. בשלב מסוים, החלו להתקבל באתר סכומי כסף גדולים מאוד על המשחק וכמעט כולם היו בעד הצמד הצ'כי-פולני, שאכן ניצח לבסוף בקלילות 0:6, 3:6, כאשר המערכה הראשונה נמשכת 20 דקות בלבד.

בריאיון שנערך עמם לאחר המשחק, דחו שני השחקנים הספרדים את הטענה לגבי מכירת המשחק, כאשר מאררו טען כי פציעה בברך היא שגרמה ליכולת הירודה שלו. דוברת מטעם ארגון הטניס הבינלאומי אמרה כי הארגון לא קיבל שום התראה על פעילות חשודה סביב המשחק ושאם תתקבל התראה כזו, היא תועבר לוועדת האתיקה של הטניס, הוועדה הפנימית הפועלת במסגרת הארגון.

באתר "פיינקל ספורטס" ידעו לספר כי בניגוד לרוב משחקי הסיבוב הראשון בזוגות המעורבים, עליהם סכומי ההימורים הכוללים הם זעומים, הרי שלא פחות מ-25 אלף דולר הושקעו במשחק המדובר. לשם השוואה, אמרו באתר, שלושת המשחקים האחרים שנערכו בסיבוב המוקדם של הזוגות המעורבים במקביל למשחק החשוד, זכו לסכום הימורים כולל של 2,000 דולר לשלושתם גם יחד. ב"טיימס" אף הציגו שלושה קטעים מחשידים מהמשחק, בהם נראה שהספרדים לא ממש מתאמצים על המגרש.

מאררו, שהפסיד בכל עשרת משחקי הזוגות המעורבים האחרונים בהם לקח חלק, אמר בסיום: "אני מקצוען. הטיית המשחקים היחידה שאני מכיר היא הסיפור עם דוידנקו מ-2007. אני מנסה לשחק את הטניס הטוב ביותר שלי על המגרש ואם תראו את כל המשחקים שלי, תראו שאני אף פעם לא פורש באמצע משחק, גם אם אני פצוע כמו עכשיו. אם הייתי פורש, לא הייתי מקבל את הכסף על ההשתתפות".

האזינו: הפודיום, פרק 3. על בלאט, המחזור ה-20 בליגת העל ושאלת ורמוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully