וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: הסעיף שיאפשר לריאל מדריד לרכוש בחזרה את מסוט אוזיל

על פי האתר "פוטבול ליקס", התותחנים שילמו לבלאנקוס פחות ממה שפורסם בתקשורת כאשר קנו את הקשר הגרמני ב-2013. ריאל תוכל להשוות תוך 48 שעות כל הצעה שתגיש קבוצה ספרדית על אוזיל

רויטרס

אתר "פוטבול ליקס" מתמחה בחשיפת פרטים נסתרים מחוזים והעברות של שחקני כדורגל בכירים ברחבי העולם. רק לאחרונה פרסם האתר את סכום העברתו האמיתי שלן גארת' בייל מטוטנהאם לריאל מדריד וכעת, הוא הציג העברה נוספת עם סעיפים משונים ומעניינים, בה מעורבים הבלאנקוס.

מדובר במכירתו של מסוט אוזיל, קשרה של נבחרת גרמניה, מריאל מדריד לארסנל ב-2013. אוזיל, ששיחק בבירת ספרד במשך שלוש עונות. לאחר שנמכר לתותחנים, פורסם בתקשורת האנגלית כי ארסנל שילמה על אוזיל 42.4 מיליון ליש"ט, אולם ב"פוטבול ליקס" הציגו נתונים אחרים. על פי החוזה, נראה כי ארסנל העבירה לריאל 44 מיליון יורו באופן ישיר ובנוסף, משלמת לספרדים מיליון יורו על כל עונה בה הקבוצה מעפילה לליגת האלופות ואוזיל נכלל בסגל. בסך הכול, התשלומים הללו יכולים להגיע עד לשש שנים, כך שסכום ההעברה הסופי עשוי לטפס ל-50 מיליון יורו או 38 מיליון ליש"ט, פחות ממה שהוצג עד כה.

אלא שזה אפילו לא קרוב להיות הסעיף המסקרן מכולם. מסתבר כי לריאל מדריד יש סעיף רכישה בחזרה והיא יכולה להשיב אליה את אוזיל אם תרצה בכך. הסעיף הזה יופעל במקרה בו ארסנל תבקש למכור את הקשר המחונן לקבוצה אחרת בספרד ובמקרה כזה, לריאל יהיו 48 שעות להגיב ולממש את האופציה שלהם, תוך השוואת הסכום שהציעה הקבוצה המתחרה.

מסוט אוזיל שחקן ארסנל. GettyImages
עוד יחזור לבירת ספרד יום אחד? אוזיל/GettyImages

האזינו: הפודיום, פרק 3. על בלאט, המחזור ה-20 בליגת העל ושאלת ורמוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully