וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "שוכחים שמדוניאנין היה כאן בתקופה אחרת לגמרי"

25.1.2016 / 8:46

בקרב האלופה לא מתרגשים מהביקורות על חזרתו האפשרית של הבוסני: "זה שחקן שונה מזה שהיה בקדנציה הקודמת". הצהובים ינסו להשלים מול נתניה את העסקה על פאדי נג'אר וארון שונפלד

one

חלון ההעברות של ינואר מתקרב לסיומו ואחד השמות שעלו כמועמדים לחזק את האלופה מכבי תל אביב הוא זה של האריס מדוניאנין, הקשר הבוסני ששיחק בקבוצה בעבר. הרעיון להחזיר את מדוניאנין, שלא ממש הסתדר בסיבוב הראשון שלו בישראל, זכה ללא מעט ביקורות, אולם במכבי תל אביב לא מתרגשים: "כולם שוכחים שמדוניאנין היה כאן בתקופה אחרת לגמרי", אמר גורם במועדון, "מכל מיני סיבות, עדיין לא ברור אם הוא יגיע, אבל אם כן, זה יהיה שחקן שונה מזה שהיה כאן בקדנציה הקודמת. לפני חמש שנים, ג'ורדי לא היה בקרית שלום והשחקנים לא היו מחויבים כפי שהם מחויבים אליו".

מקורב למועדון, המעורה בפרטים, הוסיף: "מדוניאנין בטח לא היה הבחירה הראשונה של ג'ורדי, אבל אם הוא יביא אותו, זה כיוון שהוא חיפש שחקן בעל שם, ששיחק בטורניר גדול כמו גביע העולם". במקביל, ממשיכים בקבוצה להמתין להחלטה של החלוץ הפורטוגלי אורלנדו סה, שקיבל הצעה להצטרף אבל עדיין מתמהמה כיוון שהוא מעדיף להישאר באירופה.

האלופה תנסה לחתום היום (שני) על עסקה מול מכבי נתניה לצירופו המיידי של המגן השמאלי הצעיר פאדי נג'אר ולצירוף עתידי של ארון שונפלד, החלוץ היהודי שהגיע מארצות הברית לעיר היהלומים לאחרונה. הצהובים מקווים לצרף שונפלד בעונה הבאה, אחרי שעקבו אחריו באחד האימונים של נתניה ומאוד התרשמו. מכבי תל אביב תשלם לנתניה כ-800 אלף שקל עבור העסקה.

מלבד שחקנים חדשים, הרי שבסוף החודש יצטרף לשורות המועדון גם עובד ההתאחדות לכדורגל עידן אלטר, שהיה שייך למחלקה המשפטית של ההתאחדות. אלטר יסייע לעו"ד יעל מרגלית, שכבר עובדת במועדון וייקח על עצמו את כל נושא הקשר מול מוסדות אופ"א וההתאחדות עצמה.

האריס מדוניאנין שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הקאמבק מתקרב? מדוניאנין/ברני ארדוב

האזינו: הפודיום, פרק 3. על בלאט, המחזור ה-20 בליגת העל ושאלת ורמוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully