וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן קולמן: "זאת הצהרה, כי ניצחנו פעמיים את הפועל ירושלים"

25.1.2016 / 8:26

במכבי חיפה שוב חגגו בבירה והתבססו במקום השלישי. הגארד, שרשם תצוגה התקפית מרשימה: "אנחנו משחקים אגרסיבי וזה מתאים מולם". בראשון לציון נשמו לרווחה, בחולון מחפשים ניצחונות

one

בפעם השנייה תוך פחות מחודש הלמה אמש (ראשון) מכבי חיפה בהפועל ירושלים וניצחה אותה בבירה 72:82. הקבוצה של רמי הדר שלטה במשחק מפתיחתו ולמרות קאמבק של האלופה, שאף עלה לחיפה ביתרון שלה במהלך הרבע השלישי, ידעו האורחים לגלות אופי, לקחת את היתרון בפעם השנייה ולאחוז בו עד לסיום. בזכות הניצחון, שמרה חיפה על המקום השלישי בטבלה והיא במרחק ניצחון אחד בלבד ממכבי תל אביב שבמקום השני, כאשר בעוד שבועיים תינתן לה ההזדמנות לנקום בצהובים על ההפסד בגביע המדינה והתבוסה שספגו מהם בליגה.

"אנחנו משחקים חזק, לא משנה מול מי. רמי מלמד אותנו לשחק מאוד אגרסיבי ואני חושב שזה מתאים מאוד נגד ירושלים", סיכם חנן קולמן, שהצטיין עם 19 נקודות, במה שהייתה התצוגה ההתקפית הטובה ביותר שלו מאז המחזור השלישי של עונת 2006/7, אז קלע 26 נקודות במדי עירוני אשקלון, גם כן נגד הפועל ירושלים, "אנחנו אוהבים לשחק מול קהל ויש להם את אחד האולמות הטובים בישראל ואחד מקהלי הבית הטובים בארץ. אנחנו פורחים בסיטואציות כאלה".

קולמן הוסיף על משחק הפנים המצוין של הקבוצה ובמיוחד של הסנטר רג'י באקנר: "רג'י משחק נגדם מצוין בכל משחק, אבל לכל קבוצה יש בעיה מולנו כשאנחנו משחקים אגרסיבי כמו שאנחנו יודעים. אנחנו מפעילים לחץ עם שלושה גארדים ועם שחקנים טובים בכנפיים. זו הצהרה, כי ניצחנו אותם פעמיים ואף אחד לא חשב שנהיה במצב הזה לפני העונה. רמי גורם לנו להאמין שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה ואנחנו מביאים את זה למשחק. זה שניצחנו אותם פעמיים לא יישב לנו בראש".

הלפרין ואליהו/מגד גוזני

במשחק נוסף ניצחה מכבי ראשון לציון את הפועל חולון 73:83 ועצרה רצף של ארבעה הפסדים רצופים. הכתומים, שעלו למקום הרביעי בטבלה בזכות הניצחון, פתחו פער של 16 נקודות ברבע הראשון, אך חולון הפכה את המשחק ורק בדקות הסיום הצליחו השחקנים של שרון דרוקר לגמור את העניינים, "אני לא חושב שאנחנו נופלים מהרגליים. לשחק שני משחקים בשבוע, או אפילו יותר, לשחק סגנונות שונים של כדורסל, זה מאתגר ולפעמים אתה רוצה את זה", סיפר כריס רייט על התקופה האחרונה, "קבוצה כמו חולון משחקת חזק וידענו שיהיה קשה, שהם ירצו לנצח ולשחק מגעיל, אבל ניסינו להישאר במשחק".

בצוות המקצועי רצו לצרף השבוע את הגארד האמריקאי ריקי האריס, על מנת שישחק במפעל האירופי, אך הנהלת הקבוצה בראשות היו"ר יצחק פרי מנעה את המהלך: "אני בטוח שריקי יכול היה לעזור. שיחקתי איתו בקולג', אבל אלה החלטות שאני לא יכול לקבל", סיכם רייט.

בחולון מנגד, רשמו הפסד 13 ב-17 מחזורים ויישארו במקום האחרון בטבלה גם לאחר המחזור, שחוצה את קו מחצית העונה. הקבוצה של דן שמיר קיבלה בכורה לא מרשימה מאיבן רדנוביץ', שקלע רק שתי נקודות ב-16 דקות. חולון הציגה משחק טוב לעומת היכולת המאפיינת אותה לאחרונה, אך זה לא הספיק: "זה היה לא רע ויחסית לתקופות שהיינו נשברים במצבים האלה, הצלחנו להגיב. דיברנו על זה כל השבוע, זה לא מנחם אף אחד, כי הפסדנו בסופו של דבר. צריך להמשיך קדימה, לעבוד קשה ולהישאר יחד", סיכם אייל שולמן.

על כל השינויים בסגל והמשחק הקרוב נגד מכבי חיפה הוסיף שולמן, שקלע 14 נקודות: "ברור שזה לא קל, אבל אין תירוצים. במהלך השבוע אנחנו מתעסקים בלהכניס עוד מישהו לעניינים, אנחנו לא מצליחים למצוא את השטף שלנו בצורה טובה יותר. זה לא אמור להשפיע עלינו, אנחנו צריכים לעזור לשחקנים שמגיעים להיכנס לעניינים. בכל הליגה הזו אתה לא יודע מה יהיה. אנחנו מנסים לחבר את עצמנו משבוע לשבוע, אין משחק קל".

עוד באותו נושא

ליאור אליהו: "יש פה שחקנים שצריכים לעשות חושבים"

לכתבה המלאה

האזינו: הפודיום, פרק 3. על בלאט, המחזור ה-20 בליגת העל ושאלת ורמוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully