וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטורול הגישה הצעה לפאבלו דה לוקאס, שדורש פיצוי מבית"ר ירושלים

25.1.2016 / 19:35

מאמן הקבוצה מצמרת הליגה, גיאורגי חאג'י, פנה לקשר הספרדי במטרה להחזירו לרומניה מבית"ר ירושלים: "הוא לא הסתגל לחיים בישראל". אכזבה בקבוצה לאחר ההפסד להפועל באר שבע: "נגד הגדולות צריך נקודות, זה כבוד של מועדון"

one

האם הקשר הספרדי, פאבלו דה לוקאס, יעזוב את בית"ר ירושלים בחלון ההעברות הנוכחי? דה לוקאס עשוי לשוב למדינה לאחר שמאמן ויטורול מהמקום השני בליגה המקומית, גיאורגי חאג'י, הביע עניין בשחקן שהגיע לצהובים שחורים מפטרולול פלוישטי הרומנית והציע לו לחתום בקבוצתו. "הוא לא הסתגל לחיים בישראל", נכתב ברומניה בנושא.

ההצעה לדה לוקאס תקפה עד מחר בערב. הספרדי דורש שתי משכורות שבית"ר ירושלים עדיין חייבת לו בנוסף לשתי משכורות נוספות כדי לוותר על חוזהו ולעזוב לוויטורול. אם הצהובים שחורים אכן ייענו לדרישות הקשר, העסקה תצא לפועל.

בראון/ברני ארדוב

הקבוצה קיוותה לצאת עם שלוש נקודות מפתיעות משהו ממשחק החוץ אמש (ראשון) בבאר שבע ולהגדיל את הפער שלה במאבק על המקום השלישי, אולם הפסידה 2:1. לאחר המשחק, בקבוצה התלוננו מעט על השיפוט וטענו כי השער הראשון של המארחת נכבש מעמדת נבדל וכי שער חוקי של איתי שכטר, בהופעת הבכורה שלו בקבוצה, נפסל שלא בצדק. יחד עם זאת, במועדון החליטו להמשיך הלאה: "אין מה להתעסק בזה. צריך לראות איך מנצחים את מכבי תל אביב בשבוע הבא. הם בכושר מצוין, אבל לא נהיה פראיירים ונבוא לנצח. זה גם פיקנטי שאלי דסה ושלומי אזולאי חוזרים לטדי".

במועדון הגדירו את ההפסד בבאר שבע כ"נאיבי", כאשר הכוונה הייתה בעיקר למשחק ההגנה: "כאשר כל חוליית ההגנה תופסת יום רע, קשה לחזור עם תוצאה טובה מבאר שבע. לא נורא, ההגנה הביאה לנו הרבה נקודות השנה וגם ימים כאלה הם חלק מהמשחק". המאמן סלובודאן דראפיץ' התייחס אף הוא לנושא בסיום: "כסף מדבר. אי אפשר להתעלם מהיתרון הכלכלי של קבוצות כמו באר שבע ומכבי תל אביב. בפער כזה, אנחנו יכולים לנצח אולי שניים מעשרה משחקים מולן. יחד עם זאת, ביחס לסיבוב הראשון נגד באר שבע היינו הרבה יותר טובים ונמשיך להשתפר. נגד קבוצה כזו ובאצטדיון כזה אסור לתת מתנות ולעשות טעויות. נבוא לתקן נגד מכבי תל אביב בשבוע הבא".

בעקבות היכולת הלא מספקת, ייתכנו מספר שינויים לקראת המחזור הבא, כולל אחד או שניים בהגנה. דושאן מאטוביץ' עשוי לשוב להרכב על חשבון אורי מגבו. בקבוצה אמרו: "לא עוזר שהפעם מהמקום הרביעי נשאר. צריך לשחק טוב נגד הגדולות ולהביא נקודות, זה כבוד של מועדון".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה את בית"ר ירושלים 1:2

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים, איתי שכטר. ברני ארדוב
זכה למרבית תשומת הלב. שכטר/ברני ארדוב

מרבית תשומת הלב הופנתה אתמול לעבר שכטר, שאמר בסיום: "המשחק היה נראה טוב יותר עבורי מאשר התקופה האחרונה. אני בטוח שממשחק למשחק אראה הרבה יותר טוב. באר שבע היו יותר טובים ומסוכנים, אבל היו לנו כמה הזמנויות להביך אותם, כולל שער שפסלו לי בטעות. הכי חשוב לי שהקהל בא, עודד וגם תמך בסוף. אני מקווה להחזיר למועדון על ההזדמנות שנתן לי בתקופה הזו".

שכטר סירב לדבר על השיפוט: "הבנתי שהיו כמה טעויות ונקווה שמי שצריך יעשה שיעורי בית. שיחקתי 90 דקות אחרי תקופה ארוכה, עשיתי אימון אחד בלבד ואני בטוח שעם הזמן אכיר את החבר'ה. המעבר והמועדון נתנו לי אנרגיות טובות. מהרגע שנכנסתי למגרש, קיבלתי תמיכה גדולה מהקהל. אני שחקן של קהל ולפעמים כשקוראים בוז נגדי, יש לזה השפעה הפוכה. אני מקווה לאצטדיון מלא ביום שני נגד מכבי ושנעשה תוצאה טובה".

עשרה ימים לתום מועד ההעברות, בבית"ר ירושלים עדיין מקווים כי דני פרדה ופאבלו דה לוקאס ימצאו קבוצות ויעזבו. עם דה לוקאס אמור להתחיל משא ומתן להתרת חוזהו כבר השבוע, בעוד שבפרדה מעוניינות מספר קבוצות מהליגה הלאומית. הניגרי גאודי אוסיי נדודי בן ה-19, שהגיע לקבוצת הנוער, יתאמן השבוע עם הקבוצה הבוגרת מספר אימונים ובמועדון לא פוסלים את האפשרות שיצורף אם לא יימצא זר יוצא דופן.

לבית"ר עדיין יש על הפרק שמות של שחקני רכש כמו ליאור לוי וחן דילמוני וייתכן כי השבוע יהיו התפתחויות בעניין. הצוות המקצועי רואה הרבה מאוד שחקנים זרים שמוצעים, אך כרגע, אם לא יימצא מישהו שיוכל לשדרג את הקבוצה, מעדיפים במועדון להעניק דקות לשחקנים מהסגל הנוכחי. ליביו אנטל שוב הוצע לבית"ר בסוף השבוע, אך התשובה בנוגע להחזרתו נותרה שלילית.

האזינו: הפודיום, פרק 3. על בלאט, המחזור ה-20 בליגת העל ושאלת ורמוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully