וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "המאבק עם מכבי תל אביב יהיה מתיש". איתי שכטר: "הייתי חייב לכבוש"

מאמן הפועל באר שבע התאכזב מהשער המצמק של בית"ר ירושלים ("חבל, זה קורה יותר מדי בזמן האחרון") אך ציין: "מכוונים הכי גבוה". שכטר: "הרגשתי נייד ומסוכן". דראפיץ': "נפלנו בגלל טעות שופט. איתי שכטר היה בסדר גמור"

one
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
חזרו לפסגה. שחקני הפועל באר שבע חוגגים/ברני ארדוב

הפועל באר שבע עמדה היטב בלחץ, ולאחר שמכבי תל אביב ניצחה גם היא אספה שלוש נקודות, כשגברה הערב (ראשון) על בית"ר ירושלים 0:2 וחזרה למקום הראשון בטבלת ליגת העל.

"חבל שמסיימים משחק בהרגשה כזאת עם גול כזה מיותר, כי היה משחק נהדר", אמר ברק בכר. "שלטנו, הגענו למצבים, היינו דומיננטיים מול קבוצה טובה. זה קורה לנו יותר מדי בזמן האחרון. צריך לעבוד על זה, חבל. זה משחק שיכול היה להסתיים בהפרש גדול יותר וסתם אנחנו נלחצים בסוף. היה חשוב להתחיל את השבוע החשוב הזה ברגל ימין".

על מאבק האליפות: "המאבק עם מכבי תל אביב יהיה מתיש, שתי הקבוצות לא יוותרו עד הסוף. ברגע שניתן את שלנו, אנחנו יודעים שהדברים תלויים בנו. אין ספק שאנחנו מכוונים הכי גבוה, אנחנו רוצים להישאר במקום הראשון עד סוף העונה. היום שברנו רצף של משחקים ללא הפסד, אנחנו מנצחים במקומות שלא ניצחנו בהם ואנחנו בכיוון הנכון, אבל הדרך עוד ארוכה".

על הרכש: "אנחנו כל הזמן חושבים הלאה. יש לנו שחקנים לא צעירים וצריך לשמור עליהם, אז זה היה אחד השיקולים בנושא הרכש. רועי גורדנה הוא שחקן של באר שבע כרגע, הכול עניין מקצועי. לגבי חיזוק נוסף, כרגע הסגל הוא טוב. יכול להיות שיהיה משהו של הרגע האחרון אם יהיה משהו שנרצה, אבל כרגע זה הסגל שאמור לרוץ עד הסוף".

מאור בוזגלו הוסיף: "שלוש נקודות יקרות מאוד בשבילנו. יכולנו לסיים בתוצאה גבוהה יותר, בצד הזה נצטרך להשתפר. כשאנחנו נמצאים בטופ אז זה מרגיש בסדר, אנחנו עובדים קשה כדי להיות במקום הזה. יותר קשה לשמור על זה. אני חושב שמתחילת העונה המטרות של המועדון השתנו. אנחנו יותר מאמינים בעצמנו, ורוצים ללכת על כל התארים. הדרך עוד ארוכה, יש המון משחקים והמון נקודות. נצטרך לבוא במאה אחוז ריכוז ואני מאמין שנהיה שם בסוף. אליפות? כל משחק לגופו, אין לנו הרבה זמן לנוח".

מאמן בית"ר ירושלים, סלובודאן דראפיץ'. ברני ארדוב
"אמרתי לשופט שבטלוויזיה אמרו שלא היה נבדל של שכטר". דראפיץ'/ברני ארדוב

סלובודאן דראפיץ' אמר מנגד: "מה היה חסר? שהשופט לא ישרוק לנבדל על גול וייתן פנדל על עומר אצילי. כשמגיעים למשחק קשה בבאר שבע, אנחנו לא רוצים ליפול לתירוץ של השופט, אבל זה מה שהיה. רצינו לעשות משהו מול קבוצה שרצה לאליפות, אבל לצערי לא עשינו. אמרתי לשופט שאמרו בטלוויזיה שלא היה נבדל של שכטר. נפלנו בגלל טעות שופט, אבל אלה החיים שלנו. נתרכז עכשיו במכבי תל אביב. יכולנו לשחק קצת יותר טוב, ואני מאמין שזה יקרה בשבוע הבא. אנחנו נמצאים במקום השלישי ועושים עונה נהדרת, וכך אנחנו רוצים גם לסיים".

על איתי שכטר: "איתי היה בסדר גמור. הוא שחקן מצוין שיתרום לנו עוד הרבה. הוא השתלב מצוין ואני בטוח שהוא עוד יתרום לנו".

"היה משחק בסדר גמור", אמר איתי שכטר. "הרגשתי נייד ומסוכן, הייתי חייב לסיים עם שער. הגעתי לאחד על אחד, ושרקו לנבדל, אף על פי שלא היה נבדל. הפועל באר שבע קבוצה ברמה גבוהה עם חלק קדמי איכותי. הם היו טובים יותר. שיחקתי בחודשיים האחרונים אולי 50 דקות, זה לא פשוט. אני שמח שלאט לאט אני נכנס לעניינים. אני מקווה שבמשחק הבא כבר אכבוש. מי שלא מגיע למצבים, לא מבקיע. אעשה הכול כדי להחזיר לאוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully