וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: תוצאות הבדיקה הגיעו, ירין חסן ייעדר שבועיים-שלושה

25.1.2016 / 8:08

הבלם הפצוע עבר בדיקת אולטרסאונד ממנה עולה שהוא סובל מקרע חלקי ברצועה הצדית של הברך. אבידור ניסה לעודד את חבריו, שענו לו: "איך ניקח נקודות נגד באר שבע ומכבי תל אביב?"

one

הצרות המקצועיות לא פוסקות במכבי נתניה. בלם הקבוצה ירין חסן סובל מקרע חלקי ברצועה הצדית של הברך והוא ייעדר בין שבועיים לשלושה. ביום ששי נפצע חסן באימון המסכם למשחק מול הפועל כפר סבא ואתמול עבר צילום אולטרסאונד שלימד על הפציעה. בהיעדרו של חסן ימשיך זאביק חיימוביץ' לפתוח במרכז ההגנה. חיימוביץ' כבר היה בדרך החוצה, אבל בואו של מנחם קורצקי שינה את התכניות לגביו.

אווירה קשה שררה באימון אתמול אחרי עוד הפסד של הקבוצה. יובל אבידור ניסה קצת להפיח תקוות בקרב השחקנים כשסיפר להם שבעונה שעברה כששיחק בהפועל עכו הוא היה במצב זהה לזה של מכבי נתניה ובכל זאת עכו הצליחה לעשות את הבלתי ייאמן ולהישאר בליגה. "הבעיה היא שיש לנו תכף את הפועל באר שבע ומכבי תל אביב ואם נגד כפר סבא, בני יהודה והפועל חיפה לא כבשנו גול, איך ניקח נקודות נגד המובילות?", אמרו לו השחקנים.

החלוץ ארון שויפלד אמור לפתוח בהרכב בשבת מול בני סכנין ובנתניה בטוחים כי הוא יהיה זה שישבור את הבצורת אחרי שהקבוצה לא כבשה שער שדה בליגה מאז ב-21 בנובמבר.

זאביק חיימוביץ' שחקן מכבי נתניה שומר על רן יצחק שחקן הפועל כפר סבא. ניב אהרונסון
ימשיך למלא את מקומו של חסן. חיימוביץ' מימין/ניב אהרונסון

האזינו: הפודיום, פרק 3. על בלאט, המחזור ה-20 בליגת העל ושאלת ורמוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully