וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמיר: "יש לנו הרבה קופים על הגב", דרוקר: "כולם נותנים את הנשמה"

מאמן הפועל חולון ניסה להסביר את ה-83:73 של קבוצתו למכבי ראשל"צ: "קבוצות נבנות מללמוד מטעויות, אנחנו בכיוון הנכון". מאמן המנצחת: "יש לנו חבורה שאפשר לסמוך עליה, מעריך את השחקנים"

one

בווידאו: מכבי ראשון לציון מנצחת 73:83 את הפועל חולון

הפועל חולון ספגה היום (ראשון) הפסד נוסף כשנכנעה 83:73 למכבי ראשון לציון והסתבכה עמוק בתחתית הטבלה.

מאמן חולון, דן שמיר, אמר לאחר המשחק: "מהרבה בחינות אנחנו בכיוון הנכון, כמובן שראשון היו אגרסיביים מהדקה הראשונה, זה עלה לנו בעיקר באיבודי כדור. שילמנו על זה מחיר, עשינו כמה קאמבקים, אבל זה לא הספיק. זאת פעם ראשונה שיש לנו לפחות בצבע, ברוטציה של הגבוהים, יותר אפשרויות וזה נתן לנו יותר דקות איכותיות, אבל זה עדיין לא זה. צריך להתרגל אחד לשני, לסיטואציה החדשה הזאת".

"קשה לי לתת את ההסבר של הסיפור של המשחק. היה לנו כמה טעויות, כמה החלטות לא טובות שבצד השני עלו לנו ביוקר. הוצאנו המון אנרגיות כדי להגיע לאיזשהו מצב שיש לנו את כל העמדות מלאות, זה היה מאוד לא פשוט, ואחרי זה יש עוד עבודה והרבה. אתה רוצה להשיג את הניצחונות תוך כדי התהליך, למצוא את הדרך ולנצח, ואז לא צריך להסביר הסברים, אבל צריך להסתכל על התהליך. יש לנו קבוצה טובה, לפחות מבחינת האנשים, יותר טובה מאיפה שאנחנו נמצאים. יש הרבה יותר לחץ והרבה יותר קופים על הגב, אבל כולם צריכים לעשות יותר מאמץ כדי להביא את זה לתוצאות. צריך להרגיע את הסיטואציה הזאת שכל שבוע יש פנים חדשות. קבוצות נבנות מללמוד מטעויות, ובהרבה מקומות זה חסר לנו, מקווה שזאת תהיה פעם אחרונה שנשלם על זה מחיר".

וויל קלייבורן שחקן הפועל חולון (שמאל) מול דריל מונרו שחקן מכבי ראשון לציון. ניב אהרונסון
ההבדלים ברורים. קלייבורן מול מונרו/ניב אהרונסון

מאמן המנצחת, שרון דרוקר אמר: "כל משחק הוא מאסט, רואים את השחקנים קופצים על הפרקט ונותנים את הנשמה. אנחנו לא מכבי תל אביב או הפועל ירושלים עם הרבה שחקנים שמתלבשים, שחקנים שסוחבים את כל הקבוצה עליהם. אמרתי להם כמה אני מעריך אותם. זה המרכיבים של קבוצה מנצחת, של קבוצה שנהנית לשחק ביחד".

"מגיע לחולון קרדיט על הרבע השני, שיחקנו יותר מדי סוליסטי, היו שלבים של מומנטום שניסינו לעשות דברים יפים, אבל אנחנו מרגישים שיש לנו חבורה שאפשר לסמוך עליה.עצרנו אותם על מספר הנקודות שרצינו. אמרתי את הדעה שלי למי שצריך, אני לא לוקח פה החלטות כלכליות, אני חושב שאנחנו צריכים עוד שחקן. המחשבה שלי הייתה להוריד ממארק את הנטל ולתת לאבי להחלים בצורה הכי טובה מניתוח, אבל גם ניצן יודע לשלוט במשחק ואני סומך עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully