וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "אפשר להגיד שהקבוצה עשתה עבודה טובה גם אם היא הפסידה"

מאמן ארסנל אמנם כעס מאוד על דייגו קוסטה, שלטענתו גרם לקבוצתו להפסיד, אך נותר אופטימי למרות ההפסד 1:0 לצ'לסי. חוס הידינק, שטרם הפסיד מאז מונה: "אוהב איך שהקבוצה שלי שיחקה"

one

צפו בתקציר

ההפסד של ארסנל לצ'לסי היום (ראשון) 1:0 אולי גרם להתעסקות בדברים שמחוץ לכדורגל, כמו ספק ההתחזות של דייגו קוסטה שגרמה לאדום של פר מרטסאקר, אך למרות זאת, התותחנים, שקיבלו בחזרה את מסוט אוזיל ואלכסיס סאנצ'ס, לא הצליחו לנצח ולשוב למקום הראשון בטבלה. חוס הידינק מצדו, עדיין לא הפסיד מאז מונה למאמנה של צ'לסי ומקווה להמשיך לאגור נקודות לקראת המשך העונה.

חוס הידינק מאמן צ'לסי. Clive Mason, GettyImages
מרוצה מההופעה של צ'לסי. הידינק/GettyImages, Clive Mason

ארסן ונגר היה כעוס אחרי המשחק ואמר: "השופט היה מהיר מאוד עם ההחלטה להוציא אדום. הסתדרנו עם ההחלטה בצורה טובה והיינו צריכים לסיים בתיקו לפחות. היו לנו מצבים לעשות את זה. היינו גם מרוכזים מנטלית, לפעמים כשאתה מפסיד אתה יכול גם להגיד 'עשינו עבודה טובה' לשחקנים. הוצאתי את ז'ירו כי הייתי צריך יותר כוח נגד ההתקפות של צ'לסי. לא מקרי שלסטר בצמרת אחרי 23 משחקים, מה שאנחנו לוקחים מהמשחק הזה זה את האכזבה, אבל גם את הרוח והגישה"

על דייגו קוסטה: "הוא גרם לשני שחקנים להיות מורחקים כבר העונה. אני לא מאשים אותו במשהו, אבל אלה העובדות. זה כנראה חלק מהמשחק הרגיל של חלוץ, וקוסטה טוב בזה".

המאמן המנצח, חוס הידינק: "אפשר להגיב כשקבוצה מאבדת שחקן בלהוסיף עוד חלוץ, אבל ארסנל הזאת היא חזקה והם יכולים לעשות צרות גם בעשרה שחקנים. היה חשוב לנו לשמור על המבנה שלנו. היו לנו כמה התקפות גם לפני האדום, אחריו זה הפך למעט קל יותר, אבל ארסנל קבוצה טובה. אני אוהב איך שהקבוצה שלי שיחקה היום, בלי קשר לפער בינינו לבין המקום הרביעי. היה לנו רצף טוב ללא הפסד לפני המשחק הזה, אבל סיימנו בהרבה תוצאות תיקו. אני מקווה שעשינו צעד לעבר רצף טוב עם גאווה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דייגו קוסטה שחקן צ'לסי חוגג. GettyImages
הכעיס את ונגר. דייגו קוסטה, משמאל/GettyImages

ג'ון טרי: "אלו שלוש נקודות חשובות שמעלות אותנו בטבלה. סיימנו ביותר מדי תוצאות תיקו לאחרונה, אז היינו חייבים לנצח הפעם. היינו טובים מאוד מנטלית, ומרגע שהם היו בעשרה שחקנים, לחצנו גבוה וניצחנו במאבקים על הכדור. אנחנו שמחים על הניצחון הזה. הכל בר ביצוע, כולן מנצחות את כולן. זו ליגה קשה ואם נרוץ ביחד, יש לנו סיכוי טוב להשיג גם את המקום הרביעי. נמשיך להילחם עד שלא יישארו נקודות".

ססק פברגאס: "גם כשזה היה 11 מול 11, היינו טובים יותר. היה להם מצב אחד של פלאמיני לקראת סוף המחצית, אבל בדקות הראשונות היינו טובים מאוד. אני מרגיש חד ומרגיש שאני קרוב ליכולת הרגילה שלי. המוח שלי חושב מהר יותר מאשר לפני כמה חודשים. אני מרגיש תחת לחץ, אבל אני בשליטה. החברים שלי לקבוצה עושים את הכל יותר קל עבורי. זה הרגע הכי טוב שלי בשנה האחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully