וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מחכה להחלטתם של אורלנדו סה והאריס מדוניאנין

24.1.2016 / 19:25

על פי גורמים באנגליה, מכבי תל אביב סיכמה עם קבוצתו של החלוץ הפורטוגלי, רדינג, וכעת מחכים במועדון לתשובתו של השחקן. הקשר הבוסני שוקל בחיוב חזרה לליגת העל

one

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, מחכה להחלטה של החלוץ הפורטוגלי, אורלנדו סה בן ה-27, אשר קיבל הצעה להצטרף לאלופה הישראלית אך טרם השיב עליה. על פי מקורות באנגליה, רדינג, הקבוצה שבה משחק החלוץ, מתכוונת למכור אותו בחלון ההעברות הנוכחי, כאשר לשחקן שלוש הצעות עיקריות - מא.א.ק אתונה, קלאב ברוז' וממכבי תל אביב. מאמן רדינג התראיין בתקשורת היוונית ואמר שסה ככל הנראה לא יגיע לאתונה, וכעת לשחקן שתי אופציות: ברוז' ומכבי תל אביב.

קרויף מאוד רוצה את החלוץ, ששיחק בעבר בהצלחה בקפריסין ובהמשך בלגיה ורשה הפולנית. על פי גורמים באנגליה, מכבי תל אביב ורדינג די סגורות על הסכומים, וכל שנותר הוא שהחלוץ בן ה-27 יגיע להחלטה.

ג'ורדי קרויף, מכבי תל אביב. קובי אליהו
יקבל תשובות חיוביות? קרויף/קובי אליהו

שחקן נוסף שמתלבט אם להגיע הוא האריס מדוניאנין, שב-24 השעות האחרונות התחזקה אצלו ההחלטה לעשות את הצעד ולחזור לישראל. לקשר הבוסני ששיחק בעבר במכבי תל אביב אין כרגע הצעה טובה יותר מזו של האלופה והוא שוקל בחיוב לחזור לקדנציה נוספת, על אף שבעבר טען כי לא יחזור לארץ.

במועדון אישרו כי הם מחכים להחלטות של השחקנים אליהם הוגשו הצעות, וכי זו הסיבה שטרם חתמו שחקנים, אפילו שחלון ההעברות מתקרב לסיומו. במועדון הבהירו שברגע שייסגר חלון ההעברות באירופה בעוד כשבוע, יוותרו להם עוד מספר ימים לבצע החתמות בארץ. בכל מקרה, אם אכן מכבי תל אביב תצרף את סה ואת מדוניאנין, היא תוותר בשלב הזה על צירוף של שחקן הגנה נוסף, דבר שכן היה על הפרק בשלבים מסוימים של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully