וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 2:3 לפרנקפורט על וולפסבורג, ברמן הדהימה עם 1:3 שאלקה

מאייר להט עם שלושער ב-24 דקות, עלה לעשרה שערי ליגה והוביל את קבוצתו לניצחון דרמטי. דאנטה ושורלה כבשו לזאבים. שער ושני בישולים לפריץ בניצחון הירוקים בגלזנקירשן. מאטיפ כבש למארחת

אלכס מאייר שחקן איינטרכט פרנקפורט. GettyImages
מאייר עם שלושער/GettyImages

המחזור ה-18 והראשון בסיבוב השני בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. במשחק הראשון הצליחה איינטרכט פרנקפורט לנצח 2:3 מרתק את וולפסבורג. בהמשך, הפתיעה ורדר ברמן את שאלקה 3:1 בחוץ.

דאנטה שחקן וולפסבורג. Alex Grimm, GettyImages
דאנטה עם שער נדיר, לא הספיק/GettyImages, Alex Grimm

איינטרכט פרנקפורט - וולפסבורג 2:3

אלכס מאייר, אלכס מאייר ושוב אלכס מאייר. החלוץ הוותיק והכל כך טוב של הנשרים כבש שלושער והוביל את הקבוצה שלו ל-2:3 דרמטי ומרתק מול וולפסבורג. איינטרכט פרנקפורט, שרשמה רכש מרשים במהלך חלון ההעברות, קיבלה תמורה מאחד משחקני הרכש כבר בהופעה הראשונה שלו. מרקו פביאן המקסיקני ביצע מהלך ענק בדקה ה-93 והוביל לשלישי של מאייר ולניצחון היקר. מאייר כבש בדקה ה-66, 73 וכמובן גם את האחרון בדקה ה-93 והגיע לעשרה שערי ליגה העונה. דאנטה כבש ראשון לוולפסבורג (25), אנדרה שורלה איזן מאוחר (79). וולפסבורג נותרה במקום השביעי בלבד עם 26 נקודות, פרנקפורט שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-20 והיא במקום ה-14.

דאנטה, כאמור, כבש את השער הראשון שלו במדי וולפסבורג בדקה ה-25. כדור חופשי של ריקרדו רודריגס מצא דווקא את הבלם הברזילאי, שדחק מקרוב פנימה את ה-0:1 של הזאבים. אלכס מאייר איזן בדקה ה-66 בתום מהלך קבוצתי יפייפה ואחרי הורדה יפה של שטפן אייגנר וזה 1:1. החלוץ הגרמני השלים מהפך כעבור שבע דקות עם בעיטה יפה מחוץ לרחבה, שפגעה באחד משחקני ההגנה וקבעה 1:2. אנדרה שורלה איזן בדקה ה-79 עם בעיטה נהדרת אחרי בישול של סבסטיאן יונג וזה 2:2. מאייר, כאמור, כבש את האחרון בדקה ה-93 אחרי מהלך של פביאן וזה ניצחון למארחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקני ורדר ברמן חוגגים. AP
שחקני ברמן חוגגים/AP

שאלקה - ורדר ברמן 3:1

הקבוצה של ויקטור סקריפניק ברחה מעט מהאיזור המסוכן עם ניצחון אדיר בגזלנקירשן. ברמן חזרה מהפגרה היטב וחזרה לעניינים למרות שנקלעה לפיגור כבר בדקה הרביעית משער של ג'ואל מאטיפ. מאותו רגע, השתלט קלמנס פריץ על המגרש. הקשר הוותיק השווה (43) בישל לקלאודיו פיזארו את שערו השלישי העונה (53) והוסיף בישול לאנתוני אוג'ה כדי לחתום את הניצחון (89). מדובר בפעם הראשונה בקריירה של הקשר (בן 35) בה הוא מעורב ביותר משער אחד במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully