וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו הביסה ושבה למקום השני, ליון ומארסיי נפרדו ב-1:1

הקבוצה מהנסיכות הביסה 0:4 את טולוז עם שלושה מבקיעים פורטוגלים. קרב המאכזבות בליון הסתיים בחלוקת נקודות, כשרמי קאבלה כבש לזכות מארסיי (64) והמחליף קורנטן טוליסו איזן (78)

מישי בטשואיי שחקן מארסיי לפני שחקני ליון. AP
הרבה החמצות. מישי בטשואיי/AP

מונאקו חזרה היום (ראשון) למקום השני בליגה הצרפתית, אחרי שהביסה 0:4 במגרשה את טולוז הלפני אחרונה וצימקה את הפער מהמוליכה פריס סן ז'רמן בחזרה ל-21 נקודות "בלבד". ריימס וסנט אטיין נפרדו ב-1:1. את המחזור ה-22 חתמו ליון ומארסיי שסיימו באותה תוצאה.

ליון - מארסיי 1:1

קרב המאכזבות בסטאד דה לומייר החדיש הסתיים ללא הכרעה והותיר את השתיים צמודות במקומות השמיני (מארסיי) והתשיעי (ליון). האורחת הייתה טובה יותר, החמיצה לא מעט ורק בדקה ה-64 עלתה ליתרון, כשדקה אחרי הצלה אדירה של סטיב מנדנדה לטיל של האקס מתיו ולבואנה, היה זה רמי קאבלה שבעט בימין פנימה אחרי הכנה של מישי בטשואיי. מנדנדה ניסה לשמור על היתרון, אך בדקה ה-78 גם הוא לא יכול היה להושיע. ולבואנה הגביה כדור חופשי והמחליף קורנטן טוליסו הסתנן לרחבה, גילה שהוא חופשי לגמרי ובעט פנימה. שתי הקבוצות עוד קיבלו צ'אנס להכריע, אך בטשואיי פספס בצד אחד ומנדנדה מנע ממארסיי ספיגה מנגד וטוליסו נגח כדור שחלף מעט מעל המשקוף בדקה ה-89.

ברנרדו סילבה שחקן מונאקו. AP
חגיגה פורטוגלית במונאקו. ברנרדו סילבה/AP

מונאקו - טולוז 0:4

וויסאם בן ידר הודיע במהלך השבוע שלא יעזוב את טולוז, אבל במשחק הראשון מאז ההודעה הוא החמיץ פנדל והיה שותף לתבוסה שהותירה את הסגולים מתחת לקו האדום. ברנרדו סילבה הפורטוגלי היה כוכב המשחק עם שער ראשון מאז אוקטובר (28) ובישול לגידו קאריז'ו הארגנטינאי (70). פאביו קואנטראו נגח פנימה בתווך (36), דניאל סובאשיץ' עצר כאמור את הפנדל של בן ידר (38) והלדר קוסטה חתם בתוספת הזמן עם שער שלישי של שחקן פורטוגלי במשחק.

ריימס - סנט אטיין 1:1

שער שוויון דרמטי של אייסה מנדי האלג'יראי מנע מסנט אטיין להתקדם למקום הרביעי. הירוקים רצו להמשיך את המומנטום מהניצחון בדרבי על ליון וגם הוליכו משער ליגה ראשון של ז'אן כריסטוף באהבק, שבעט פנימה מ-16 מטרים בדקה ה-60 אחרי הכנה בראש של הנורבגי אלכסנדר סודרלונד. אלא שריימס המדורגת 18 רצתה לפחות נקודה וגם השיגה אותה לקראת הסיום, כשמנדי השתלט ברחבה על כדור שמסר ג'אבה קנקאבה והקדים את סטפן רופייה כדי לכבוש בדקה ה-89.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully