וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפודיום - הפודקאסט, פרק 3: פיטורי בלאט והמחזור ה-20 בליגת העל

הפודקאסט של אורן יוסיפוביץ וניצן ליבנה. עידן ויניצקי עוזר להיפרד מהמאמן שפוטר מקליבלנד, ויניב טוכמן מגיע לדבר על המחזור ה-20. בתפריט: ורמוט להפועל? מדוניאנין למכבי? מכשפות לנתניה? האזינו

מערכת וואלה!

אנשי וואלה! ספורט, אורן יוסיפוביץ וניצן ליבנה, גאים להציג: "הפודיום", גרסת הפודקאסט. לפניכם הפרק השלישי, לו תוכלו להאזין כאן, באפליקציות הייעודיות (סאונד-קלאוד, אנדרואיד ואייטונס). כבר לא צריך לחכות לשש בערב ולא חייבים להיות באוטו. הכול מגיע אליכם – למחשב ו/או לנייד. ובזמן שאתם יוצאים עם הכלב.

והפעם:

עידן ויניצקי עוזר לנו להיפרד מדיוויד בלאט: איפה היית כשבלאט פוטר (1:00), עד כמה המאזן של בלאט היה חסר תקדים, ומה ההבדל בינו לבניטס? (3:30) ונעים בין הפרובינציה הישראלית לקללת קליבלנד (10:35).

ואז, חילוף (התקפי!): מסכמים את השבת בכדורגל הישראלי עם יניב טוכמן: האם חאריס מדוניאנין יחזור למכבי תל אביב (15:30), האם ניסים אלמליח יכול לנוח על משכבו בשלום (18:30), מה חשוב יותר לזהבי: לשבור את השיא או לשמור על גילי ורמוט (21:00) האם ורמוט הוא מה שיציל את הפועל תל אביב (29:00), מה בין דניאל דה רידר לבן רייכרט (33:00), מה הכשפים הבאים בשרוול של מכבי נתניה, והאם ההתקפה שלה היא הגרועה בהיסטוריה? (36:20).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully