וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: ראוניץ' הדיח את ואוורינקה, מארי נגד פרר ברבע, ז'אנג שוב הפתיעה

הקנדי ניצח את השוויצרי 4:6, 3:6, 7:5, 6:4, 3:6 ויפגוש ברבע הגמר את מונפיס. מארי ניצח את טומיץ' בשלוש מערכות, וישחק מול פרר שניצח את איזנר. אזרנקה דילגה, ז'אנג המדהימה כבר ברבע הגמר

סטן ואוורינקה, טניסאי שוויצרי. AP
סיים את דרכו מוקדם מהצפוי. ואוורינקה/AP

שלב שמינית הגמר באליפות אוסטרליה הפתוחה הושלם היום (שני) עם שמונה משחקים נוספים שהשלימו את תמונת רבע הגמר. סטן ואוורניקה הודח, אנדי מארי עלה, גאל מונפיס, ויקטוריה אזרנקה ואנג'ליק קרבר כבר שם, כשהסיפור הכי גדול מגיע מכיוונה של ז'אנג שואי הסינית, שעלתה מהמקודמות עד לשמונה האחרונות. המארגנים הודיעו ש-51,231 אוהדים הגיעו היום למתחם במלבורן, וקבעו שיא ליום שני השני בטורניר.

משחקי רבע הגמר, גברים:

נובאק דג'וקוביץ' (1) - קיי נישיקורי (7)
רוג'ר פדרר (3) - תומאש ברדיך (6)
מילוש ראוניץ' (13) - גאל מונפיס (23)
אנדי מארי (2) - דויד פרר (8)

משחקי רבע הגמר, נשים:

סרינה וויליאמס (1) - מריה שראפובה (5)
אגניישקה רדוואנסקה (4) - קרלה סוארס נבארו (10)
אנג'ליק קרבר (7) - ויקטוריה אזרנקה (14)
שוואי ז'נג - ג'והאנה קונטה

הטניסאי הבריטי אנדי מארי. AP
ימים לחוצים. מארי/AP

אנדי מארי (2) - ברנארד טומיץ' (16) 4:6, 4:6, 6:7 (4)

מארי, הפיינליסט מהשנה שעברה, שוב נראה חד ומסוכן, ואחרי שבסיבוב השלישי שמט מערכה מול סוזה, היום הוא השלים את המשימה תוך שעתיים וחצי, כשהוא חובט 18 אייסים ו-43 ווינרים מול 56 שגיאות לא מחויבות של התקווה האוסטרלית. מארי אומנם נשבר במהלך המשחק ארבע פעמים, אבל שבר בעצמו את ההגשה של יריבו שש פעמים, כשלייטון יואיט (קפטן הדייויס החדש של אוסטרליה) צופה במשחק. עבור מארי זו הופעה שביעית ברציפות ברבע הגמר במלבורן. זו הפעם הראשונה מאז 1977 שיש טניסאי מבריטניה ברבע הגמר גם של טורניר הנשים וגם אצל הגברים. "הימים האחרונים היו קשים, עם הרבה דברים שעברו לי בראש", אמר מארי בסיום, "זה היה מאוד מלחיץ, אקווה שלמשחק הבא אגיע רגוע יותר".

מילוש ראוניץ' (13) - סטן ואוורינקה 4:6, 3:6, 7:5, 6:4, 3:6

ניצחון ראשון לקנדי על ואוורינקה ואיזה ניצחון זה היה. שני הטניסאים התייצבו על המגרש הכחול אחרי שהרשימו בסיבובים הראשונים ולא איבדו מערכה, וסיפקו קרב נהדר והרבה דרמה. ראוניץ' כבר הוליך 0:2 במערכות, אבל אלוף הרולאן גארוס חזר ונדמה היה שהמומנטום לצדו. אבל במערכה המכרעת ראוניץ' התעשת ולבסוף ניצח. ואוורינקה שהוליך על הקנדי 0:4 במאזן ביניהם, התעורר מהחלום לזכות במלבורן פעם נוספת אחרי שעשה זאת ב-2014.

גאל מונפיס (23) - אנדרי קוזנצוב 5:7, 6:3, 3:6, 6:7 (4)

הצרפתי אמנם איבד מערכה ראשונה בטורניר, אבל רשם את הישג השיא שלו במלבורן עם העפלה לשמונת האחרונים. מונפיס לא ליקק דבש מול הרוסי, אבל השלים את העבודה בתוך 2:37 שעות. פתיחת עונה טובה לטניסאי שבשנה שעברה לא הצליח לעבור את שמינית הגמר באף אחד מטורנירי הגרנד סלאם.

דויד פרר (8) - ג'ון איזנר (10) 4:6, 4:6, 5:7

הספרדי המשיך להרשים גם מול האריקאי התמיר שלא היווה יריב של ממש. פרר שבר את איזנר פעם אחת בכל מערכה וזה הספיק בשביל ניצחון חלק. איזנר אמנם חבט 18 אייסים, אבל גם ביצע 49 טעויות בלתי מחויבות וירד מנוצח.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גאל מונפיס, טניסאי צרפת. AP
לא מוותר. מונפיס/AP
הטניסאי הספרדי דויד פרר. AP
נראה מצוין. פרר/AP

נשים

מדיסון קיז (ארה"ב, 17) - שואי ז'אנג (סין) 3:6, 6:3, 6:3

איזה סיפור אדיר. ז'אנג, בת 27, המדורגת 133 בעולם, מעולם לא ניצחה משחק גרנד סלאם עד עתה בכל 14 (!) ההופעות שלה בארבעת הטורנירים היוקרתיים. היא כבר שקלה לפרוש, אבל החליטה להמשיך, עלתה להגרלה הראשית מטורניר המוקדמות, וכעת, אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, היא כבר ברבע הגמר, אחרי ניצחון על האמריקאית. גם את המשחק הזה היא ניצחה בזכות נחישות, כשהכתה רק 14 ווינרים, אבל האמריקאית (שסבלה מבעיות פיזיות וקיבלה לא מעט טיפולים רפואיים בעודה נאנקת מכאבים) חבטה 51 שגיאות לא מחויבות ואיבדה את ההגשה ארבע פעמים במהלך המשחק שנמשך שעה ו-45 דקות. הסינית, צפויה לקפוץ כ-70 מקומות בדירוג העולמי, תפגוש את קונטה ברבע הגמר, כשגם הבריטית לראשונה במעמד הזה. מי מהן תעלה לחצי הגמר?

אנג'ליק קרבר (7) - אניקה בק 4:6, 0:6

קרבר עלתה לרבע גמר ראשון שלה במלבורן אחרי משחק חד צדיי בדרבי הגרמני. בק אמנם הצליחה למתוח קצת את היריבה שלה בסט הראשון שארך שעה, אבל בשני כבר לא היוותה יריב ונכנעה בו אחרי 28 דקות.

ויקטוריה אזרנקה (14) - ברברה סטריקובה 2:6, 4:6

אלופת 2012 ו-2013 המשיכה להיראות דורסנית ולא נתנה ליריבה שלה סיכוי. הבלארוסית שברה את היריבה שלה שלוש פעמים, שמרה על כל משחקוני ההגשה שלה וזה הספיק בשביל העפלה חלקה לשלב הבא.

ג'והאנה קונטה - יקטרינה מקארובה (21) 6:4, 4:6, 6:8

הבריטית שנולדה באוסטרליה ועברה עם משפחתה לאנגליה בגיל 14, ממשיכה להרגיש בבית ולהדיח מדורגות. מקארובה דווקא ניצחה בסט הראשון, אבל קונטה מיהרה לחזור ועלתה לרבע הגמר בתום מערכה שלישית שארכה 79 דקות. הבריטית שהתצייבה לטורניר כשהיא מדורגת במקום ה-49 בעולם, צפויה להיכנס לטופ 10 בזכות הספרינט הנפלא שלה במלבורן.

ויקטוריה אזרנקה, טניסאית בלארוסית. AP
ממשיכה להיראות במיטבה. אזרנקה/AP
הטניסאית הבריטית ג'ואנה קונטה. AP
היסטוריה בריטית. קונטה/AP
דניאלה נודסון, בת זוגו של מילוש ראוניץ'. AP
ניצחון כפול. בת הזוג של ראוניץ'/AP
דויד פרר מול ג'ון איזנר. AP
דויד פרר מול ג'ון איזנר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully