וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון: "רונאלדו הוא המודל לחיקוי שלי"

קשרה של סלטיק חשף את מקור ההשראה שלו בראיון בסקוטלנד: "השחקן הזה אף פעם לא מתעייף ותמיד רוצה את הטוב ביותר". על התקופה במועדון: "למדתי להבין מה רוצים ממני בקבוצה"

ניר ביטון נהנה מעונה אישית מצוינת במדי סלטיק. הקשר כבש חמישה שערי ליגה, רובם בבעיטות יפות מחוץ לרחבה. ביטון התראיין בסקוטלנד וגילה שהשחקן שמהווה עבורו את מקור ההשראה הוא לא אחר מאשר כריסטיאנו רונאלדו.

ביטון, שהחל את עונתו השלישית במועדון הסקוטי, אמר: "ראיתי את הסרט של רונאלדו אולי ארבע פעמים. כשאתה רואה את השחקן הזה מתאמן כל כך קשה, הוא אף פעם לא מתעייף ולא עוצר. הוא תמיד רעב ורוצה את הכי טוב".

שחקן סלטיק ניר ביטון חוגג. רויטרס
מעריץ את רונאלדו. ניר ביטון/רויטרס

ביטון התייחס לתחרות שיש לו בקישור של סלטיק עם שחקנים כמו סקוט בראון, סטפן יוהאנסון וסקוט אלן ואמר: "כשיש תחרות על ההרכב זה גורם לך לשחק טוב יותר. זה כמו שמישהו דוחף אותך. כמקצוען, אתה לא באמת חושב על הדברים האלה. בכל משחק אתה רוצה לעשות את הכי טוב שלך כדי לעזור לקבוצה לנצח".

על תחילת הקריירה שלו בסלטיק: "לא ידעתי הרבה על הכדורגל הסקוטי לפני שהגעתי לסלטיק לפני שלוש שנים. השנה הראשונה לא הייתה הכי טובה בהתחשב בציפיות שלי. ככל שהבנתי יותר את הציפיות ואת צורת המשחק בסקוטלנד, זה הפך להיות יותר קל. המאמן אמר לי איפה אני צריך לשפר את המשחק שלי ומה אני צריך לעשות כדי לקבל צ'אנס באימונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully