וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה מורחקים ותגרה המונית במשחק ה"ידידות" בין בוקה לריבר

בארגנטינה קיימו משחק הכנה לעונה הקרובה בין שתי היריבות המושבעות. זה הסתיים עם מהומת ענק בין שחקני שתי הקבוצות שבמרכזה עמד קרלוס טבס. במשחק עצמו אגב, ריבר ניצחה 0:1

שחקן בוקה ג'וניורס, קרלוס טבס. רויטרס
עמד במרכז העניינים. קרלוס טבס/רויטרס

לא ברור מה חשבו לעצמם בארגנטינה, כשהחליט לקיים אמש משחק "ידידות" בין ריבר פלייט לבוקה ג'וניורס, שתי היריבות המושבעות של הכדורגל הארגנטינאי. וכשמדובר על מפגש בין השתיים אין דבר כזה ידידות. את זה הן הוכיחו גם הפעם.

לאונרדו פיסקוליצ'י הכריע את ההתמודדות וקבע 0:1 לריבר בפנדל מפוקפק, אבל במשחק הזה היה מעט מאוד כדורגל ובעיקר אלימות קשה שהביאה להרחקתם של לא פחות מחמישה שחקנים. קרלוס טבס, שדווקא לא הורחק, עמד במרכז המהומה שהתפתחה בין הקבוצות, מהומה שגרמה להרחקתם של פיסקוליצ'י ומאידנה מריבר פלייט ושל ג'ונתן סילבה, קאטה דיאס וג'ינו פרוצי מבוקה ג'וניורס. במהלך המהומה המגן של ריבר, מאידנה, נגח בראשו של טבס שנשכב על הדשא וסטר לאנדראס צ'אבס המחליף. השופט ניסה להרגיע את העניינים ואיכשהוא הצליח להביא את המשחק הזה עד לסיומו. מה שבטוח, להבא בארגנטינה יחשבו פעמיים אם לקיים משחק הכנה בין הקבוצות הללו ונותר רק לחשוב מה יקרה כשהשתיים ייפגשו במסגרת הליגה.

צפו במהומת הענק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully