וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "קורצקי הגיע מאוחר מדי, הכל אבוד"

24.1.2016 / 8:52

הייאוש ניכר במכבי נתניה אחרי ההפסד להפועל כפר סבא בבכורה של קורצקי. שחקן: "היתה לנו סדרה של שלושה משחקים שהיינו צריכים לנצח". המאמן שמר על אופטימיות: "אני לא מרים ידיים"

one

"מנחם קורצקי הגיע מאוחר מדי", כך אמר אמש בכאב אחד משחקני מכבי נתניה שכבר משלים עם הירידה אחרי עוד הפסד, הפעם 1:0 להפועל כפר סבא היריבה של נתניה בתחתית. "היתה לנו סדרה של שלושה משחקים מול הפועל חיפה, בני יהודה והפועל כפר סבא. אלה קבוצות שאנחנו צריכים לנצח ואם לא עשינו מולן נקודה ולא כבשנו מולן אפילו שער, הכל אבוד".

הכאב היה ניכר היטב על פני שחקני מכבי נתניה בסיום המשחק אמש. קורצקי עבר בין כל השחקנים על כר הדשא ואמר מילה טובה. הקפטן רומאריו פירס נתן אגרופים בכעס לדשא. "לא האמנתי שאשחק במשחק הזה", סיפר פירס שנפצע בשבת שעברה בצורה קשה. "לא יכולתי להשאיר את השחקנים לבד במשחק כזה. הגענו להמון הזדמנויות ושום דבר לא נכנס. אני כבר לא יודע מה לחשוב".

מנחם קורצקי מאמן מכבי נתניה. ניב אהרונסון
הפסיד בבכורה. קורצקי/ניב אהרונסון

חמזה בארי הוסיף: "אין לנו מזל. לא הולך לנו שום דבר מול השער. אנחנו משחקים טוב ועושים את הכל נכון עד השער. אני לא חושב שנגמר הסיכוי שלנו להישאר בליגה. בכל שבוע אנחנו מקווים שמשהו ישתנה, אבל זה לא קורה. אני לא מוריד את הראש. כואב לנו בשבילנו ובשביל האוהדים שבאים כל שבוע כדי לדחוף אותנו קדימה".

דווקא קורצקי ניסה עוד לשדר אמונה ואמר בסיום: "אני יוצא מעודד מהמחצית השנייה ובעיקר מהרצון של השחקנים לחזור למשחק. אנחנו חושבים על חיזוק נוסף לחלק הקדמי שלנו. אני לא מרים ידיים ועדיין אופטימי שנוכל להישאר בליגה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully