וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו בוסקטס: "עם ניצחונות במשחקי חוץ כאלה זוכים באליפויות"

בברצלונה חגגו את ה-1:2 במלאגה, שהושג למרות יכולת דלה. "מסי הציל את בארסה הגרועה ביותר", נכתב ב"אל מונדו דפורטיבו" ואילו אנדרס אינייסטה הודה: "השוויון בהפסקה לא עשה חסד עם מלאגה"

one

ברצלונה יצאה למשחק חוץ לא פשוט אתמול (שבת) במסגרת המחזור ה-21 בליגה הספרדית וחזרה ממנו עם 1:2 מצוין מול מלאגה. מוניר כבש כבר בדקה השנייה ולמרות שהמארחת עוד השוותה, ליאונל מסי הכריע בדק ה-51 בשער מצוין בבעיטת יעף מתוך הרחבה. בעקבות הניצחון, הקטאלנים שבו לפחות זמנית למקום הראשון והם ביתרון נקודה על אתלטיקו (אותם יארחו בשבת הבאה) וחמש על ריאל.

"מסי הגיע להצלה", נכתב ב"ספורט" הקטאלני, בעוד שב"אל מונדו דפורטיבו" היו קצת יותר תקיפים: "מסי הציל את בארסה הגרועה ביותר". הפרעוש אף ריגש את האוהדים המקומיים כאשר בסיום המשחק בחר להעניק את החולצה שלו דווקא לאחד הילדים אוהדי מלאגה.

"עם ניצחונות במשחקי חוץ כאלה זוכים באליפויות", אמר בסיום סרחיו בוסקטס המאושר, "לא שיחקנו טוב במיוחד, אבל עשינו תוצאה מצוינת. ברור לנו שבחלקים של העונה הדברים יכולים ללכת ככה. לפעמים יש משחקים כאלה ורק התוצאה חשובה". גם אנדרס אינייסטה הסכים: "המחצית הראשונה הייתה רעה, השנייה קצת יותר טובה. ה-1:1 בהפסקה לא עשה חסד עם מלאגה, היא שיחקה טוב. היה משחק קשה והיינו מאוד לא מדויקים".

שחקני ברצלונה חוגגים. רויטרס
עוד שלוש נקודות לאוסף, שבוע לפני המשחק הגדול מול אתלטיקו. שחקני ברצלונה חוגגים ברוסלאדה של מלאגה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully